SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Cosign.quote:Op zondag 29 december 2024 23:48 schreef ok01 het volgende:
Zal voor altijd een voorstander zijn van meer hip hop in de lijst
Blijft een waanzinnige plaat iddquote:Op zondag 29 december 2024 23:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkig staat die er alsnog in!
Ik ga rappenquote:Op zondag 29 december 2024 23:48 schreef MTheBassman het volgende:
Aminam, waar ga jij zo rap naartoe?
quote:Op zondag 29 december 2024 23:48 schreef Gretzl het volgende:
Ooooeh, toch nog een hiphopplaatje dat hoger staat dan California Love![]()
Dit is dan echt de allerlaatste oldskool hiphopper in de lijst, of niet? M.u.v. De Jeugd, al vind ik Sterrenstof geen typische hiphopAminam mag nog wel een paar keer opdraven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zondag 29 december 2024 23:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkig staat die er alsnog in!
heb die overgeslagen dit jaarquote:Op zondag 29 december 2024 23:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Cosign.
Heb je de snob 2000 gezien? Die is nog erger
Allang gok ik. Of is dat ook opeens vies hard gestegen?quote:Op zondag 29 december 2024 23:49 schreef peaceman het volgende:
Zijn die minderwitte mensen in Parijs al geweest?
Joo halloquote:
Ja?! Genot & genieten.quote:Op zondag 29 december 2024 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je Eminem geen rap vindt: Coolio is dat sowieso wel, die moet ook nog
Nummer 1 in de top 40 tijdens mijn geboorte genotquote:Op zondag 29 december 2024 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
mag van mij. Ik vind dat wel een fijn liedjequote:Op zondag 29 december 2024 23:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Allang gok ik. Of is dat ook opeens vies hard gestegen?
In de nacht, dus dan bespreek ik het nu maar even: Origineel van Weird Al.quote:Op zondag 29 december 2024 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |