Oh ja, die is van dit niveau. Daar wordt de mens niet vrolijk van.quote:Op zondag 29 december 2024 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je Eminem geen rap vindt: Coolio is dat sowieso wel, die moet ook nog
Dit is zo'n dooddoener.quote:Op zondag 29 december 2024 23:50 schreef LTVDK het volgende:
Uit de tijd dat ze nog een verhaal vertelden in een rapnummer ipv alleen maar over bitches, ho's & money brabbelen
He ho coolio zit elke dag in Jeroens opening.quote:Op zondag 29 december 2024 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je Eminem geen rap vindt: Coolio is dat sowieso wel, die moet ook nog
van 5 tot 6 meen ik, dus geen geweldige tijd.quote:
Ja, ik vind dat ook niet bijzonder.quote:Op zondag 29 december 2024 23:50 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Oh ja, die is van dit niveau. Daar wordt de mens niet vrolijk van.
Ik wilde een ander gedag zeggen....quote:
Ooit krijgen wij de Geto Boys in de Top 2000.quote:Op zondag 29 december 2024 23:48 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Wel de meest troosteloze mogelijk, gezien de opties op de welbekende keuzelijst.
Opa vertelt hoorquote:Op zondag 29 december 2024 23:50 schreef LTVDK het volgende:
Uit de tijd dat ze nog een verhaal vertelden in een rapnummer ipv alleen maar over bitches, ho's & money brabbelen
Ik voel me al naar de klote, dus yolo.quote:Op zondag 29 december 2024 23:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
van 5 tot 6 meen ik, dus geen geweldige tijd.
Dat was machtig.quote:
Ja nou pech!quote:Op zondag 29 december 2024 23:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wilde een ander gedag zeggen....
Nee, wees blijquote:
quote:Op zondag 29 december 2024 23:48 schreef ok01 het volgende:
Zal voor altijd een voorstander zijn van meer hip hop in de lijst
En ook zo halverwege jaren 90 was gangsterrap al een ding.quote:Op zondag 29 december 2024 23:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja eens. King Kunta vind ik niet mooi maar het gaat wel ergens over.
King Kunta is wel een van mijn alltime favo'squote:Op zondag 29 december 2024 23:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja eens. King Kunta vind ik niet mooi maar het gaat wel ergens over.
En gelukkig vindt die ellende veelal niet de weg naar de Top 2000.quote:Op zondag 29 december 2024 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En ook zo halverwege jaren 90 was gangsterrap al een ding.
2.quote:Op zondag 29 december 2024 23:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ooit krijgen wij de Geto Boys in de Top 2000.
Het is met Rainbow ook gelukt.
Ik realiseer me dat het Venn Diagram van mensen die Rainbow en Geto Boys leuk vindt mogelijk maar uit één persoon bestaat
Rap stief uit rond 2005quote:Op zondag 29 december 2024 23:50 schreef LTVDK het volgende:
In de Snob zeker al een paar keer langsgekomen, was genietenquote:Op zondag 29 december 2024 23:51 schreef ok01 het volgende:
Als A Tribe Called Quest de lijst een keer haalt, kan ik vredig leven
(Maar we zeggen niets in ESF)quote:Op zondag 29 december 2024 23:52 schreef BillDauterive het volgende:
ESF
ESF
ESF
ESF
ESF
ESF
ESF
Dit wordt een teleurstelling.
Even dimmen budget Impalaquote:
Hardop gelachenquote:Op zondag 29 december 2024 23:52 schreef ShinyStar het volgende:
Ik hoop dat Claude 9e gaat eindigen op ESF. Dan hebben we Claude 9.
Extreem goede motivatie om nu te beginnen met email adressen te maken zodat ik vaak kan stemmenquote:Op zondag 29 december 2024 23:51 schreef ok01 het volgende:
Als A Tribe Called Quest de lijst een keer haalt, kan ik vredig leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |