2026 zou me verbazen als ie dat haalt.quote:Op zondag 29 december 2024 22:30 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Die loopt al een tijdje tegen z'n DAB aan toch? Maar weet het telkens toch weer een jaartje uit te stellen.
Denk dat op die punten eigenlijk maar eentje echt definitief ja kan zeggen, maar dat doet ie al langerquote:Op zondag 29 december 2024 22:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is soms ook heel moeilijk om te zien. Vooral omdat het vaak niet gaat om de klassieke dingen als iets vergeten.
Herkenpunten:
- Valt hij vaak in slaap/even weg?
- Durft hij de laatste tijd standaard dingen niet meer?
- Gaat hij bepaalde dingen uit de weg?
- Laat hij zijn huis versloffen? (mijn moeder was bijvoorbeeld altijd wel bezig met haar planten, zag veel later pas dat de planten in de vensterbank helemaal verdord waren)
- Is die veel passiever?
Lalallalalalgelulquote:Op zondag 29 december 2024 22:29 schreef Gretzl het volgende:
Mooiste ouderwetse Nederlandstalige zomerplaatje blijft imo deze![]()
Bekijk deze YouTube-video
Wanneer Gerard in ?? ????? ??? ??????? ?
Daar ben ik ook bang voor. Ook mijn oma had het. Wil echt niet zo eindigen.quote:Op zondag 29 december 2024 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zit bij mij hopeloos in de familie, ik ga ook echt regelen dat me dat niet gaat overkomen
Ze zouden de Top 2000 weer eens alleen in de radiostudio zonder publiek moeten houdenquote:Op zondag 29 december 2024 22:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh ja, ik snap je wel denk ikIedereen heeft zo zn eigen trigger, mij stoort het totaal niet
Ik zag ergens dit jaar een kop met 'Vrouw van Rob de Nijs in diepe rouw om verlies.' Ik dacht, heb ik het gemist dat Rob is overledenquote:Op zondag 29 december 2024 22:30 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Die loopt al een tijdje tegen z'n DAB aan toch? Maar weet het telkens toch weer een jaartje uit te stellen.
Belle Hélène kan ook nog steeds kennelijk.quote:Op zondag 29 december 2024 22:30 schreef DecoAoreste het volgende:
Hoezo cancellen ze Marco maar dit niet.
quote:Op zondag 29 december 2024 22:30 schreef DecoAoreste het volgende:
Omdat het hier andersom is.quote:Op zondag 29 december 2024 22:30 schreef DecoAoreste het volgende:
Gewoon keihard neuken.quote:Op zondag 29 december 2024 22:31 schreef peaceman het volgende:
wat zouden die de nacht gedaan hebben?
Denk dat we Olivia Rodrigo qua kwaliteiten eerder in de categorie Taylor en Dua Lipa kunnen scharen dan de dertien-in-een-zijn popsterren. Ze schrijft geweldige teksten en heeft een superbe uitstraling.quote:Op zondag 29 december 2024 22:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Luisteren ze zelfs op MuMe naar Olivia Rodrigo? Dat valt me toch van ze tegen![]()
Verder wel prima lijstjeDe beide hiphopplaten zijn zoals gezegd niet helemaal mijn smaak maar kan wel snappen dat dat ze goed bevalt.
Dat doe ik in principe al sinds de laatste paar jaar, niet meekijkenquote:Op zondag 29 december 2024 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze zouden de Top 2000 weer eens alleen in de radiostudio zonder publiek moeten houden
Alsjeblieft nietquote:Op zondag 29 december 2024 22:31 schreef Zorro het volgende:
Beetje te zoet dit.
Die van Gerard Cox is dan weer wel leuk
Marco willen ze cancellen om z'n daden, niet alleen z'n liedjesquote:Op zondag 29 december 2024 22:30 schreef DecoAoreste het volgende:
Hey Jude en Don't You Forget About Me zijn er een heel eind mee gekomen.quote:
Gebruik je fantasiequote:Op zondag 29 december 2024 22:31 schreef peaceman het volgende:
Ik ook, maar vooral vanwege de kwalitatief uitmuntend slechte isolatie door die schijthuisbaasquote:
"Het werd Zomer" is dan ook tekstuele vrijheid voor keihard in het gezicht klaarkomenquote:
I respectfully disagreequote:Op zondag 29 december 2024 22:32 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Denk dat we Olivia Rodrigo qua kwaliteiten eerder in de categorie Taylor en Dua Lipa kunnen scharen dan de dertien-in-een-zijn popsterren. Ze schrijft geweldige teksten en heeft een superbe uitstraling.
Ik ben niet geheel verbaasd dat ze dit jaar ook eindelijk een beetje is doorgebroken in het MuMe-bastion. Lang niet elke nieuwe vrouwelijke (mainstream) popster is dat gegeven.
Het is ook geen intense haat ofzo hoor, ze is gewoon niet mijn type mens ofzo, ik kan niet iedereen leuk vindenquote:Op zondag 29 december 2024 22:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh ja, ik snap je wel denk ikIedereen heeft zo zn eigen trigger, mij stoort het totaal niet
Heb hier hetzelfde welquote:Op zondag 29 december 2024 22:32 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik ook, maar vooral vanwege de kwalitatief uitmuntend slechte isolatie door die schijthuisbaas
Rummikubquote:Op zondag 29 december 2024 22:31 schreef peaceman het volgende:
Ik vind dat haar muziek ook nog af en toe wel een beetje pit heeft, dat bevalt me nog wel aan haar.quote:Op zondag 29 december 2024 22:32 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Denk dat we Olivia Rodrigo qua kwaliteiten eerder in de categorie Taylor en Dua Lipa kunnen scharen dan de dertien-in-een-zijn popsterren. Ze schrijft geweldige teksten en heeft een superbe uitstraling.
Ik ben niet geheel verbaasd dat ze dit jaar ook eindelijk een beetje is doorgebroken in het MuMe-bastion. Lang niet elke nieuwe vrouwelijke (mainstream) popster is dat gegeven.
Hometown Glory is daar het vervolg op?quote:Op zondag 29 december 2024 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Het werd Zomer" is dan ook tekstuele vrijheid voor keihard in het gezicht klaarkomen
Eenschquote:
Mwah, kan haar wel beter hebben nu ze niet meer 4 keer in de top-30 staat ofzo.quote:Op zondag 29 december 2024 22:32 schreef Evenstar het volgende:
Hoeveel Adele krijgen wij nog man man man
Nieuwe album is echt topquote:Op zondag 29 december 2024 22:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Lullaby
Moet meer in The Cure gaan duiken, zeker gezien hoe goed het nieuwe album ontvangen wordt
Blijft lastig voor de stellen dat er voor het grote publiek nog 7 betere Adeles zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |