I respectfully disagreequote:Op zondag 29 december 2024 22:32 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Denk dat we Olivia Rodrigo qua kwaliteiten eerder in de categorie Taylor en Dua Lipa kunnen scharen dan de dertien-in-een-zijn popsterren. Ze schrijft geweldige teksten en heeft een superbe uitstraling.
Ik ben niet geheel verbaasd dat ze dit jaar ook eindelijk een beetje is doorgebroken in het MuMe-bastion. Lang niet elke nieuwe vrouwelijke (mainstream) popster is dat gegeven.
Het is ook geen intense haat ofzo hoor, ze is gewoon niet mijn type mens ofzo, ik kan niet iedereen leuk vindenquote:Op zondag 29 december 2024 22:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh ja, ik snap je wel denk ikIedereen heeft zo zn eigen trigger, mij stoort het totaal niet
Heb hier hetzelfde welquote:Op zondag 29 december 2024 22:32 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik ook, maar vooral vanwege de kwalitatief uitmuntend slechte isolatie door die schijthuisbaas
Rummikubquote:Op zondag 29 december 2024 22:31 schreef peaceman het volgende:
wat zouden die de nacht gedaan hebben?
Ik vind dat haar muziek ook nog af en toe wel een beetje pit heeft, dat bevalt me nog wel aan haar.quote:Op zondag 29 december 2024 22:32 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Denk dat we Olivia Rodrigo qua kwaliteiten eerder in de categorie Taylor en Dua Lipa kunnen scharen dan de dertien-in-een-zijn popsterren. Ze schrijft geweldige teksten en heeft een superbe uitstraling.
Ik ben niet geheel verbaasd dat ze dit jaar ook eindelijk een beetje is doorgebroken in het MuMe-bastion. Lang niet elke nieuwe vrouwelijke (mainstream) popster is dat gegeven.
Hometown Glory is daar het vervolg op?quote:Op zondag 29 december 2024 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Het werd Zomer" is dan ook tekstuele vrijheid voor keihard in het gezicht klaarkomen
Eenschquote:
Mwah, kan haar wel beter hebben nu ze niet meer 4 keer in de top-30 staat ofzo.quote:Op zondag 29 december 2024 22:32 schreef Evenstar het volgende:
Hoeveel Adele krijgen wij nog man man man
Nieuwe album is echt topquote:Op zondag 29 december 2024 22:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Lullaby
Moet meer in The Cure gaan duiken, zeker gezien hoe goed het nieuwe album ontvangen wordt
Blijft lastig voor de stellen dat er voor het grote publiek nog 7 betere Adeles zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |