Als je die nog niet kent dan ga je straks genietenquote:Op zondag 29 december 2024 22:00 schreef essnhills het volgende:
549 Under The Pressure The War On Drugs
Eerst nog wat thee, dan weer wat wijn.quote:
Ah, dat lijkt me heel naarquote:Op zondag 29 december 2024 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mijn dementerende moeder die, door de dementie zo passief is geworden dat ze tegenwoordig in een rolstoel zit en er nog weinig uitkomt (terwijl haar geheugen juist nog vrij goed is)
quote:Op zondag 29 december 2024 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, toch eigenlijk wel het vrij plotseling overlijden van een vriend vorige week. We waren niet hele close vrienden maar ik mocht hem wel enorm graag. Hij en een compagnon hadden net vorig jaar een restaurant geopend in het dorp om eindelijk voor zichzelf te kunnen werken.
Hij was een typische Rotterdammer inclusief humor en taalgebruik, had een gouden hart en was altijd lief en eerlijk tegen iedereen. Hij is 52 geworden.
Ik vind RP wat Emma Watson heeft mooier, maar zacht Schots staat ook heel hoog.quote:Op zondag 29 december 2024 21:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mooier Engelstalig accent dan het Schotse bestaat gewoon niet imo
Is er een auto met dezelfde naam?quote:Op zondag 29 december 2024 22:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een stemplaat dit uur. Ik zeg lekker niet welke
Wat naarquote:Op zondag 29 december 2024 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, toch eigenlijk wel het vrij plotseling overlijden van een vriend vorige week. We waren niet hele close vrienden maar ik mocht hem wel enorm graag. Hij en een compagnon hadden net vorig jaar een restaurant geopend in het dorp om eindelijk voor zichzelf te kunnen werken.
Hij was een typische Rotterdammer inclusief humor en taalgebruik, had een gouden hart en was altijd lief en eerlijk tegen iedereen. Hij is 52 geworden.
Man, 52 is ook geen leeftijd. Gecondoleerd nog. Kan alsnog erg vreemd zijn ook al waren jullie niet super close.quote:Op zondag 29 december 2024 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
52 is relatief jongquote:Op zondag 29 december 2024 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Beetje combinatie van Mount Everest en Nederland qua hoogteverschilquote:Op zondag 29 december 2024 22:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is wel echt een uur van pieken en dalen.
Sterktequote:Op zondag 29 december 2024 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mijn dementerende moeder die, door de dementie zo passief is geworden dat ze tegenwoordig in een rolstoel zit en er nog weinig uitkomt (terwijl haar geheugen juist nog vrij goed is)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Da's waardeloos.quote:Op zondag 29 december 2024 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik snap autograpjes niet, dus geen ideequote:Op zondag 29 december 2024 22:04 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Is er een auto met dezelfde naam?
Heel veel sterkte gewenstquote:Op zondag 29 december 2024 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gecondoleerd en sterkte nog.quote:Op zondag 29 december 2024 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Dank jequote:Op zondag 29 december 2024 22:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ah, dat lijkt me heel naar![]()
Veel sterkte. Eigenlijk neem je dan steeds weer afscheid van je moeder
Mooi dat je openbaar eerlijk kunt zijn over zo'n terugval. Zulke dingen moeten bekender zijn, dat die gewoon kunnen voorkomen ondanks alle goede intenties. Zodat mensen erop voorbereid kunnen zijn en dan sneller, hopelijk, weer kunnen corrigeren.quote:Op zondag 29 december 2024 22:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik had een flinke terugval met de drank toen ik in stockholm was. Heb daar met het stoppen weer erg vervelende dagen van gehad que afkicken. Dat was niet fijn. Maar dat maakte ervan afblijven ook wel weer makkelijker met die wake-up call.
Verder worstel ik nog een beetje met het vinden van mijn werk-leven balans, maar dat komt nog wel denk ik.
Ik ookquote:Op zondag 29 december 2024 22:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een stemplaat dit uur. Ik zeg lekker niet welke
quote:Op zondag 29 december 2024 22:04 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |