Mooier Engelstalig accent dan het Schotse bestaat gewoon niet imoquote:Op zondag 29 december 2024 21:41 schreef datismijnmening het volgende:
ik heb haar dit jaar gesproken op een event. Ze heeft zo'n lief accent
Neequote:Op zondag 29 december 2024 21:51 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Broes is de Amerikaanse versie van Kensington.
Ja er kwam wat discussie waar we de volgende keer mochten slapen of zoiets.quote:Op zondag 29 december 2024 21:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat heb je daar niet best achtergelaten dan.
Zal je er volgend jaar weer aan herinnerenquote:Op zondag 29 december 2024 21:52 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik vergeet elk jaar weer dat jij hier ook vandaan komt.
Eens, heb dat ook een jaartje terug officieel beslotenquote:Op zondag 29 december 2024 21:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mooier Engelstalig accent dan het Schotse bestaat gewoon niet imo
Kingsenquote:Op zondag 29 december 2024 21:53 schreef Isorden het volgende:
Qua gekke slaapplaatsen kom ik eigenlijk niet zo heel ver....
Een keer helemaal van de kaart dronken na een potje Kingsen bij een maat op de bank in slaap gedonderd...
Veel spannender word het niet.
Dat effect krijg je helaas wel.quote:Op zondag 29 december 2024 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is wel jammer dat doordat Bruce wat veel noteringen heeft iedereen gaat doen alsof hij en zijn e-street band alleen maar kutnummers hebben gemaakt
Niks mis met de Ketsquote:Op zondag 29 december 2024 21:54 schreef Fred_B het volgende:
Dit is gewoon een prima liedje mensen. Zelfs uit deze stad.
Voor concerten was het ideaal. Voor de liefde niet. Daarvoor kan je beter in Enschede zitten.quote:
Als er eenmaal 2-3 regels bij komen gaat het helemaal gierend uit de klauw lopen.quote:Op zondag 29 december 2024 21:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Kingsen![]()
Altijd helemaal lam gaan die avonden
Limburg verpest t wel een beetje (veel)quote:Op zondag 29 december 2024 21:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oe, het volgende uur gaat wel weergaloos beginnen.
Reeds behandeld.quote:
Gaat Kaatsheuvel weg dan?quote:Op zondag 29 december 2024 21:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
De Kets uitzwaaien op de voorlaatste dag. In de Evergreen zouden ze dan nog 16x komen
Het had erger kunnen zijn, je had ook in Tilburg kunnen wonenquote:
@LTVDK kattenplaatje wanneer?quote:Op zondag 29 december 2024 21:54 schreef Gretzl het volgende:
Tijd voor een paar kattenplaatjes die wél mooi zijn![]()
![]()
Mór
[ afbeelding ]
Blin
[ afbeelding ]
T is een kwestie van geduld.....quote:Op zondag 29 december 2024 21:55 schreef noodgang het volgende:
[..]
Limburg verpest t wel een beetje (veel)
Vrijwillig?quote:Op zondag 29 december 2024 21:54 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Zou er zo weer naar terug gaan hoor
Kingsenquote:Op zondag 29 december 2024 21:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Kingsen![]()
Altijd helemaal lam gaan die avonden
Nu nog niet hoorquote:
Fire heeft er wel eens in gestaan ja, en War dus ook. Volgens mij alle 4 covers dus al is dat bij Fire natuurlijk dubieus, of mis ik er een?quote:Op zondag 29 december 2024 21:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Opvallend dat bjna alle livenummers in de Top 2000 door Bruce niet van hem waren (heeft Fire m wel eens gehaald?)
Ohquote:
Kwestie van geduld voor de Maas heel Limburg vult.quote:Op zondag 29 december 2024 21:55 schreef noodgang het volgende:
[..]
Limburg verpest t wel een beetje (veel)
Dan had je voor concerten wel andere steden kunnen uitkiezenquote:Op zondag 29 december 2024 21:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Voor concerten was het ideaal. Voor de liefde niet. Daarvoor kan je beter in Enschede zitten.
Tja ik moet ook eerlijk bekennen dat ik buiten deze week nauwelijks iets van zijn muziek hoor, de irritatiefactor ligt me ook eerder aan het aantal nummers. Ik mute een nummer van hem ook verder niet of zo, het doet me verder gewoon vrij weinig.quote:Op zondag 29 december 2024 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is wel jammer dat doordat Bruce wat veel noteringen heeft iedereen gaat doen alsof hij en zijn e-street band alleen maar kutnummers hebben gemaakt
quote:Op zondag 29 december 2024 21:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kingsen
Ik vergeet nooit die legendarische avond waar we de verboden woorden 'ja' en 'drinken' hadden, en de regels dat je niet mocht schelden of iemands naam mocht noemen.
Dus ik keek degene met Snake Eyes aan, zegt diegene 'Ja! Deco! Drinken! KUT!'
Moest-ie 4 keer
Fire is wel een cover maar weer door hem geschreven, de rest zijn echte covers jaquote:Op zondag 29 december 2024 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fire heeft er wel eens in gestaan ja, en War dus ook. Volgens mij alle 4 covers dus al is dat bij Fire natuurlijk dubieus, of mis ik er een?
Nee jij loopt achterquote:
Verboden woord 'ja', 'nee' of 'uh' maken is garantie voor escalatie.quote:Op zondag 29 december 2024 21:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Als er eenmaal 2-3 regels bij komen gaat het helemaal gierend uit de klauw lopen.
Weer een voordeel van het afbraakbeleid van dit kabinet: we zijn eerder van Limburg af!quote:Op zondag 29 december 2024 21:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kwestie van geduld voor de Maas heel Limburg vult.
'Uh' als verboden woord is echt diabolischquote:Op zondag 29 december 2024 21:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Verboden woord 'ja', 'nee' of 'uh' maken is garantie voor escalatie.
Zul je zien dat daarna opeens daar de zon wel gaat schijnenquote:Op zondag 29 december 2024 21:57 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Weer een voordeel van het afbraakbeleid van dit kabinet: we zijn eerder van Limburg af!
Ooit voor een Volendams bedrijf gewerkt. Op personeelsfeestjes daardoor Jan Smit, BZN, Jan Keijzer solo, Nick en Simon, The Cats allemaal live gezienquote:Op zondag 29 december 2024 21:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zonder Volendam zou dit denk ik op 1800 ofzo staan. Thanks Volendam
'ik' is helemaal garantie op succesquote:Op zondag 29 december 2024 21:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Regels als, duim op tafel tijdens het drinken doen het ook altijd goed.quote:Op zondag 29 december 2024 21:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ideaal toen hoor, vaak naar Tilburg, Utrecht en Amsterdam geweest. Maar nu tevreden in Enschede.quote:Op zondag 29 december 2024 21:56 schreef alopio het volgende:
[..]
Dan had je voor concerten wel andere steden kunnen uitkiezen
Je zou voor minder een brug opzoekenquote:Op zondag 29 december 2024 21:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Ooit voor een Volendams bedrijf gewerkt. Op personeelsfeestjes daardoor Jan Smit, BZN, Jan Keijzer solo, Nick en Simon, The Cats allemaal live gezien
Ja dat ging ook goed mis toen.quote:Op zondag 29 december 2024 21:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
'Uh' als verboden woord is echt diabolisch
Goeie, weet niet of we die ooit geprobeerd hebbenquote:Op zondag 29 december 2024 21:57 schreef noodgang het volgende:
[..]
'ik' is helemaal garantie op succes
Muten doe ik eigenlijk ook niet in deze lijst, enige uitzondering is Bruno Sars, daarvoor gooi ik desnoods de aardlekschakelaar voor om als ik de afstandsbediening niet snel genoeg kan vindenquote:Op zondag 29 december 2024 21:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Tja ik moet ook eerlijk bekennen dat ik buiten deze week nauwelijks iets van zijn muziek hoor, de irritatiefactor ligt me ook eerder aan het aantal nummers. Ik mute een nummer van hem ook verder niet of zo, het doet me verder gewoon vrij weinig.
De grote maandenlange terugslag na de bruiloften in septemberquote:Op zondag 29 december 2024 21:58 schreef PippenScottie het volgende:
Als je wil, wat was een dieptepunt in 2024?
Een karaoke-avond 11 decemberquote:Op zondag 29 december 2024 21:58 schreef PippenScottie het volgende:
Catreligion!quote:Op zondag 29 december 2024 21:54 schreef Gretzl het volgende:
Tijd voor een paar kattenplaatjes die wél mooi zijn![]()
![]()
Mór
[ afbeelding ]
Blin
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op zondag 29 december 2024 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
De grote maandenlange terugslag na de bruiloften in september
Lokaal erg veel keus voor het schnabbelcircuit daarquote:Op zondag 29 december 2024 21:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Ooit voor een Volendams bedrijf gewerkt. Op personeelsfeestjes daardoor Jan Smit, BZN, Jan Keijzer solo, Nick en Simon, The Cats allemaal live gezien
Teveel om op te noemenquote:Op zondag 29 december 2024 21:58 schreef PippenScottie het volgende:
De (relatief) vele slapeloze nachten dit jaar. Weet ook niet precies waar het door komt, mogelijk door stress, mogelijk door een slecht matras.quote:Op zondag 29 december 2024 21:58 schreef PippenScottie het volgende:
Wonen hierquote:Op zondag 29 december 2024 22:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe komen jullie aan al die katten
Geen echte dieptepunten gehad, het was een redelijk stabiel jaar. Dieptepunt is een groot woord, maar sinds half november last van mijn SI-gewrichten/bekken waardoor elke dag pijn en binnenkort naar orthopeed.quote:Op zondag 29 december 2024 21:58 schreef PippenScottie het volgende:
De katten hebben hun baasjes geadopteerd.quote:Op zondag 29 december 2024 22:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe komen jullie aan al die katten
Die waren even naar de biljartwinkel geweest?quote:Op zondag 29 december 2024 22:00 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Lokaal erg veel keus voor het schnabbelcircuit daar
Ik leefde met je mee. Hoop dat volgend jaar beter wordtquote:Op zondag 29 december 2024 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
De grote maandenlange terugslag na de bruiloften in september
Jeroen van Inkelquote:Op zondag 29 december 2024 21:58 schreef PippenScottie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |