Nu nog niet hoorquote:
Fire heeft er wel eens in gestaan ja, en War dus ook. Volgens mij alle 4 covers dus al is dat bij Fire natuurlijk dubieus, of mis ik er een?quote:Op zondag 29 december 2024 21:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Opvallend dat bjna alle livenummers in de Top 2000 door Bruce niet van hem waren (heeft Fire m wel eens gehaald?)
Ohquote:
Kwestie van geduld voor de Maas heel Limburg vult.quote:Op zondag 29 december 2024 21:55 schreef noodgang het volgende:
[..]
Limburg verpest t wel een beetje (veel)
Dan had je voor concerten wel andere steden kunnen uitkiezenquote:Op zondag 29 december 2024 21:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Voor concerten was het ideaal. Voor de liefde niet. Daarvoor kan je beter in Enschede zitten.
Tja ik moet ook eerlijk bekennen dat ik buiten deze week nauwelijks iets van zijn muziek hoor, de irritatiefactor ligt me ook eerder aan het aantal nummers. Ik mute een nummer van hem ook verder niet of zo, het doet me verder gewoon vrij weinig.quote:Op zondag 29 december 2024 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is wel jammer dat doordat Bruce wat veel noteringen heeft iedereen gaat doen alsof hij en zijn e-street band alleen maar kutnummers hebben gemaakt
quote:Op zondag 29 december 2024 21:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kingsen
Ik vergeet nooit die legendarische avond waar we de verboden woorden 'ja' en 'drinken' hadden, en de regels dat je niet mocht schelden of iemands naam mocht noemen.
Dus ik keek degene met Snake Eyes aan, zegt diegene 'Ja! Deco! Drinken! KUT!'
Moest-ie 4 keer
Fire is wel een cover maar weer door hem geschreven, de rest zijn echte covers jaquote:Op zondag 29 december 2024 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fire heeft er wel eens in gestaan ja, en War dus ook. Volgens mij alle 4 covers dus al is dat bij Fire natuurlijk dubieus, of mis ik er een?
Nee jij loopt achterquote:
Verboden woord 'ja', 'nee' of 'uh' maken is garantie voor escalatie.quote:Op zondag 29 december 2024 21:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Als er eenmaal 2-3 regels bij komen gaat het helemaal gierend uit de klauw lopen.
Weer een voordeel van het afbraakbeleid van dit kabinet: we zijn eerder van Limburg af!quote:Op zondag 29 december 2024 21:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kwestie van geduld voor de Maas heel Limburg vult.
'Uh' als verboden woord is echt diabolischquote:Op zondag 29 december 2024 21:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Verboden woord 'ja', 'nee' of 'uh' maken is garantie voor escalatie.
Zul je zien dat daarna opeens daar de zon wel gaat schijnenquote:Op zondag 29 december 2024 21:57 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Weer een voordeel van het afbraakbeleid van dit kabinet: we zijn eerder van Limburg af!
Ooit voor een Volendams bedrijf gewerkt. Op personeelsfeestjes daardoor Jan Smit, BZN, Jan Keijzer solo, Nick en Simon, The Cats allemaal live gezienquote:Op zondag 29 december 2024 21:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zonder Volendam zou dit denk ik op 1800 ofzo staan. Thanks Volendam
'ik' is helemaal garantie op succesquote:Op zondag 29 december 2024 21:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Verboden woord 'ja', 'nee' of 'uh' maken is garantie voor escalatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |