Ja hoor geen probleem.quote:Op zondag 29 december 2024 21:24 schreef PippenScottie het volgende:
Kan iemand de Pippies even naar bed schoppen?
Lekker he?quote:Op zondag 29 december 2024 21:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heerlijk ja, zeker nu ik lichtelijk haai ben
tja garanties zijn er nooit. er is ook geen ideaal handboek voor. Al is het maar omdat elk kind anders is. Wat wij proberen mee te geven, zijn in elk geval wel dingen als niet te snel oordelen, een beetje eigenwijs zijn mag best, maar ook dat je soms simpelweg minder leuke dingen moet doen. En zelf ook beslissingen laten nemen, ook al zijn dat soms niet onze keuzes. We hebben ze binnen bepaalde grenzen ook altijd wel redelijk vrij gelaten. Kennelijk werkte dat voor onze kinderen goed.quote:Op zondag 29 december 2024 21:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook wel eigen voor ouders. Die van mij zijn ook allemaal nog af en toe wat beschermend tegenover ons. In mijn geval snap ik dat wel, met de problemen die ik gehad heb... Ik denk dat jullie ze prima opgevoed hebben van wat ik hier meekrijg, en dat het dan vaak wel vanzelf goedkomt
quote:Op zondag 29 december 2024 21:23 schreef Guanabana het volgende:
Eigenlijk best vervelende muziek die The Doors, misschien moeten we ze maar eens een beetje gaan uitfaseren.
nope dan krijg jij Veilig Thuis op je dakquote:Op zondag 29 december 2024 21:24 schreef PippenScottie het volgende:
The Proclaimers zijn gestoord, die gaan 500 mijlen te voet!quote:Op zondag 29 december 2024 21:24 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Golden Earring ook. Die moeten nog 45 miles.
Nou, nou, nou…quote:Op zondag 29 december 2024 21:23 schreef Guanabana het volgende:
Eigenlijk best vervelende muziek die The Doors, misschien moeten we ze maar eens een beetje gaan uitfaseren.
Het was ook een bewuste keuze vanwege The End bij mijquote:Op zondag 29 december 2024 21:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Lekker he?Ik heb ook een pretsigaret gehad een uurtje geleden
OpbouwGenotquote:Op zondag 29 december 2024 21:25 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind The Doors prima, maar dit is wel zaaddodend gepingel.
Schop! 🦵🏻quote:Op zondag 29 december 2024 21:24 schreef PippenScottie het volgende:
en dan nog 500 meerquote:Op zondag 29 december 2024 21:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
The Proclaimers zijn gestoord, die gaan 500 mijlen te voet!
Vanessa Carlton dan!quote:
*schopt*quote:Op zondag 29 december 2024 21:24 schreef PippenScottie het volgende:
Dit zijn goede teksten met al die gesprekken over opvoeden en kinderen naar bed schoppenquote:Op zondag 29 december 2024 21:26 schreef Isorden het volgende:
FATHER?
YES, SON?
I WANT TO KILL YOU!
MOTHER, I WANT TO....
Terwijl die toch al meermaals this is the end heeft gezegdquote:
Jim Morrison is een pathetische leugenaar.quote:Op zondag 29 december 2024 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl die toch al meermaals this is the end heeft gezegd
quote:Op zondag 29 december 2024 21:27 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is toch een van de mooiste liedjes ooit
Alsof jij niet al genoeg hebt staanquote:
Pathologische bedoel je denk ik?quote:Op zondag 29 december 2024 21:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jim Morrison is een pathetische leugenaar.
Duurt lang dan dat eindequote:Op zondag 29 december 2024 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl die toch al meermaals this is the end heeft gezegd
Dat wordt een ban op FOKquote:Op zondag 29 december 2024 21:27 schreef Isorden het volgende:
Dan gaat ie nu een beetje met fuck lopen strooien
Dat ook ja.quote:Op zondag 29 december 2024 21:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Pathologische bedoel je denk ik?
Wellicht ook wel pathetischquote:Op zondag 29 december 2024 21:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Pathologische bedoel je denk ik?
Slaap lekkerquote:Op zondag 29 december 2024 21:28 schreef Nizno het volgende:
ja de deuren hebben gelijk... dit is het einde... voor vandaag
Geniet nog lekker en truste voor wanneer de ogen dicht gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |