ow ik dacht alle nummers van Abba achter elkaar aanquote:Op zondag 29 december 2024 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor mario, voor de komende ruime 2 dagen:
Bekijk deze YouTube-video
Chris Rea is jaarlijks wel een miljoen kwijt aan al z'n tankbeurten.quote:Op zondag 29 december 2024 21:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dat is Chris Rea al. Gek dat hij is.
Dit verstaat 'ie tenminste…quote:Op zondag 29 december 2024 21:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ik dacht alle nummers van Abba achter elkaar aan
Het is al lang verleden tijdquote:Op zondag 29 december 2024 21:22 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik stap de bus in.
Mensen lijken te kijken, maar ik wil ze ontwijken, voordat ze mij zien.
Het is vooral leuk om te zien wat ze “meenemen” vanuit huis, dat is voornamelijk te zien bij Twan nu hij zijn eigen huis heeft.quote:Op zondag 29 december 2024 21:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook wel eigen voor ouders. Die van mij zijn ook allemaal nog af en toe wat beschermend tegenover ons. In mijn geval snap ik dat wel, met de problemen die ik gehad heb... Ik denk dat jullie ze prima opgevoed hebben van wat ik hier meekrijg, en dat het dan vaak wel vanzelf goedkomt
quote:Op zondag 29 december 2024 21:23 schreef Guanabana het volgende:
Eigenlijk best vervelende muziek die The Doors, misschien moeten we ze maar eens een beetje gaan uitfaseren.
maar spaart wel een vermogen aan airmiles en heeft amper kosten voor de nutsvoorzieningen.quote:Op zondag 29 december 2024 21:23 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Chris Rea is jaarlijks wel een miljoen kwijt aan al z'n tankbeurten.
Beste Nederlandstalige ooit wat mij betreft.quote:Op zondag 29 december 2024 21:22 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik stap de bus in.
Mensen lijken te kijken, maar ik wil ze ontwijken, voordat ze mij zien.
Golden Earring ook. Die moeten nog 45 miles.quote:Op zondag 29 december 2024 21:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dat is Chris Rea al. Gek dat hij is.
Ik heb op Touch me gestemdquote:Op zondag 29 december 2024 21:22 schreef Isorden het volgende:
Voormalige stemplaat dit.
Dit jaar alleen voor L.A. Woman gegaan
geen idee heb er niet op geklikt.... nu er geen titels meteen in beeld komen bedenk ik me wel tien keer om blind te vertrouwen en klikkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |