Dit viel nog mee. Hoe er vannacht the Gathering werd gezegd was pas echt tenenkromend....quote:
Haha natuurlijk nietquote:Op zondag 29 december 2024 19:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze zouden er ook bij moeten vermelden hoe hoog die zonder de stemmen uit de provincie zou staan. Dan weten we gelijk of die überhaupt door de rest wordt gewaardeerd.
Disqualified.quote:
ja en korting op je jaarpremie stelt ook amper meer war voorquote:Op zondag 29 december 2024 19:04 schreef PzKpfw het volgende:
Echt niet normaal die zorgpremies tegenwoordig..
quote:Op zondag 29 december 2024 19:03 schreef mario390 het volgende:
zonder kirsty word fairytale ook niet mooi zijn
12 euro in de maand in Belgiëquote:Op zondag 29 december 2024 19:04 schreef PzKpfw het volgende:
Niet boosquote:Op zondag 29 december 2024 19:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat je boos werd
Ohja, zal volgende keer de meetlat pakken.quote:Op zondag 29 december 2024 19:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Het is toch algemeen bekend dat alleen Fokkers de 30cm halen
Iets met genen enzo
Waar kan ik tekenen om dit af te schaffen?quote:Op zondag 29 december 2024 19:04 schreef Nizno het volgende:
das ook wel een genot.. geen stomme vragen meer op een theelabeltje
ondanks die zorgpremie woon ik toch liever in Nederlandquote:
een theezeefje en losse thee kopenquote:Op zondag 29 december 2024 19:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Waar kan ik tekenen om dit af te schaffen?
Tja, marktwerking zou het allemaal goedkoper makenquote:Op zondag 29 december 2024 19:04 schreef PzKpfw het volgende:
Staat wel leuk naast het 1.4 telraamquote:Op zondag 29 december 2024 19:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ohja, zal volgende keer de meetlat pakken.
Laat meer mensen maar naar België verkassen, worden de huizenprijzen misschien ooit nog eens normaal.quote:Op zondag 29 december 2024 19:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ondanks die zorgpremie woon ik toch liever in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |