Heb je weer gedronken Paul?quote:Op zondag 29 december 2024 18:56 schreef Paul het volgende:
[..]
neeeeeeee ik snapte het niet en laat mij met rusttttttt
We worden beflikkerdquote:Op zondag 29 december 2024 18:58 schreef Isorden het volgende:
Wel mooi we krijgen zo eerst een nummer van het album Californication
En daarna een uit de serie Californication.
See you later, mothafuckaaaaquote:Op zondag 29 december 2024 18:58 schreef Isorden het volgende:
Wel mooi we krijgen zo eerst een nummer van het album Californication
En daarna een uit de serie Californication.
ik ben geen echte.quote:Op zondag 29 december 2024 18:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Katholieke versie echte versie.
quote:Op zondag 29 december 2024 18:59 schreef alopio het volgende:
[..]
We worden beflikkerd
Lijst manipulatie
zo lang geleden ook dat die show op tv was, ik voel me oud.quote:
dat zegt genoeg... laten we die maar aan duitsland gevenquote:
Nog steeds een van de redenen dat ik op Rocket Man stemquote:Op zondag 29 december 2024 19:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zo lang geleden ook dat die show op tv was, ik voel me oud.
* MTheBassman moet Californication maar eens een keer opnieuw kijken volgend jaar
Nee in een zeefquote:Op zondag 29 december 2024 18:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
En het bevindt zich in een zakje.
Ik ben alleen op papier nog katholiek.quote:Op zondag 29 december 2024 18:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben geen echte.
Ik ga alleen kerstavond naar de mis
Stop the Cavalry?quote:
in een blikjequote:
ow.... een gotspequote:Op zondag 29 december 2024 19:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben alleen op papier nog katholiek.
De laatste keer in de kerk (uitvaart) sloeg ik zelfs de hostie over
Volgens mij was Chris Rea toch wel echt 2 uur geleden al gedraaidquote:
Ik ben ook niet meer echt praktiserend katholiek hoorquote:Op zondag 29 december 2024 18:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben geen echte.
Ik ga alleen kerstavond naar de mis
Dat is wel netjes, zo hoort het eigenlijk ook als je niet meer praktiserend bentquote:Op zondag 29 december 2024 19:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben alleen op papier nog katholiek.
De laatste keer in de kerk (uitvaart) sloeg ik zelfs de hostie over
Blikken in je ogen?quote:
Ik laat deze wel aan jou over dan, had m ook al klaarstaan maar jij zal wel betere kwaliteit gifjes hebbenquote:
Was het maar zo makelijk op te lossen.quote:Op zondag 29 december 2024 19:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Opeens geen last meer van zijn rug
Wat is dit voor wansmaakquote:Op zondag 29 december 2024 19:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Volgens mij was Chris Rea toch wel echt 2 uur geleden al gedraaid
Eigenlijk moet ik me ook gewoon laten uitschrijvenquote:Op zondag 29 december 2024 19:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is wel netjes, zo hoort het eigenlijk ook als je niet meer praktiserend bent
I know, was ook flauw grapjequote:Op zondag 29 december 2024 19:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Was het maar zo makelijk op te lossen.
Officieel kan dat niet. Eens katholiek altijd katholiek. Sorry!quote:Op zondag 29 december 2024 19:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik me ook gewoon laten uitschrijven
Helaas is Henk geen Fokker anders 30cm genotquote:Op zondag 29 december 2024 19:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Opeens geen last meer van zijn rug
Ze zouden er ook bij moeten vermelden hoe hoog die zonder de stemmen uit de provincie zou staan. Dan weten we gelijk of die überhaupt door de rest wordt gewaardeerd.quote:
jaquote:
Dat weet jij helemaal nietquote:Op zondag 29 december 2024 19:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Helaas is Henk geen Fokker anders 30cm genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |