jaquote:
Ik krijg er nu al rillingen vanquote:
Tegenwoordig hebben tere zieltjes hier meningen overquote:
Goed dat jij dat niet bepaalt. Misschien moet jij je eigen lijst beginnen.quote:Op zondag 29 december 2024 18:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Laat die limburgers lekker hun eigen top 2000 regelen.
Vincent is mooier ja. Maar die komt vast nogquote:Op zondag 29 december 2024 18:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik vind dit een matige plaat.
Geef mij maar Vincent
Gewoon schijt aan hebben en lachenquote:Op zondag 29 december 2024 18:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben tere zieltjes hier meningen over
fittieeeequote:Op zondag 29 december 2024 18:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Goed dat jij dat niet bepaalt. Misschien moet jij je eigen lijst beginnen.
Gewoon allebeiquote:Op zondag 29 december 2024 18:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Geef mij maar Vincent
Starry starry niiiiightsquote:Op zondag 29 december 2024 18:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Geef mij maar Vincent
Er zou geen dialect-meuk instaan iig.quote:Op zondag 29 december 2024 18:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Goed dat jij dat niet bepaalt. Misschien moet jij je eigen lijst beginnen.
Vincentquote:Op zondag 29 december 2024 18:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Geef mij maar Vincent
Beste 600 is toch prima?quote:Op zondag 29 december 2024 18:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit heeft toch niets te zoeken op de 29e. 30e materiaal minstens
Ja die is wel veel mooier, staat gelukkig ook hoger (gok ik, lijkt me wel)quote:Op zondag 29 december 2024 18:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Geef mij maar Vincent
Inderdaad dit. Dit is leuk voor de 26e of zo.quote:Op zondag 29 december 2024 18:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Geef mij maar Vincent
Die staat hoger jaquote:Op zondag 29 december 2024 18:41 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Vincent is mooier ja. Maar die komt vast nog
Zo belangrijk vind ik het ook niet, maar gaat eeuwige kinderachtige gezeik op Limburg vind ik erg vermoeiend.quote:
Mooi manquote:Op zondag 29 december 2024 18:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er zou geen dialect-meuk instaan iig.
Berlinerbollen, Berlijnse bollen, Berliner bollen of Boules de Berlin (vooral in Vlaanderen gangbaar) zijn ronde lekkernijen die van gefrituurd gistdeeg gemaakt zijn en met banketbakkersroom of confituur worden gevuld.quote:Op zondag 29 december 2024 18:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Berliner bollen moeten met room, niet met aardbeienjam
Er is een oudere man die op vrijdagmiddag vaak bij de supermarkt met z'n acoustisch gitaar zit, en die zingt zo nu en dan wel eens Vincent, altijd als ik 'm hoor dan doe ik het ff rustig aan met op de fiets stappen enzo.quote:Op zondag 29 december 2024 18:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja die is wel veel mooier, staat gelukkig ook hoger (gok ik, lijkt me wel)
Limburg, ik kom er graag, (als er geen tricot terroristen zijn)quote:Op zondag 29 december 2024 18:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zo belangrijk vind ik het ook niet, maar gaat eeuwige kinderachtige gezeik op Limburg vind ik erg vermoeiend.
Die van Starry starry nightquote:
Maastricht is leuk, gezellig en prachtigquote:Op zondag 29 december 2024 18:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Limburg, ik kom er graag, (als er geen tricot terroristen zijn)
Is dit een ode aan Maastricht?quote:Op zondag 29 december 2024 18:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maastricht is leuk, gezellig en prachtig
Kan ik begrijpen, altijd fijn als je op straat zo'n mooi liedje gespeeld ziet wordenquote:Op zondag 29 december 2024 18:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Er is een oudere man die op vrijdagmiddag vaak bij de supermarkt met z'n acoustisch gitaar zit, en die zingt zo nu en dan wel eens Vincent, altijd als ik 'm hoor dan doe ik het ff rustig aan met op de fiets stappen enzo.
Die man heeft ook gewoon een perfecte stem ervoor
Wordt er oprecht altijd blij van als ie er zit
Vorig weekend nog geweestquote:Op zondag 29 december 2024 18:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maastricht is leuk, gezellig en prachtig
Gelukkig komen we die maar in 1 lijst tegenquote:Op zondag 29 december 2024 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit een ode aan Maastricht?
Wtf, ik zie dat er gewoon niks van the Byrds in de lijst staat!quote:Op zondag 29 december 2024 18:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Toch nog een klein stukje The Byrds in de lijst
Je Benny aan het goede adres dan denk ik.quote:Op zondag 29 december 2024 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit een ode aan Maastricht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |