jaquote:
Ik krijg er nu al rillingen vanquote:
Tegenwoordig hebben tere zieltjes hier meningen overquote:
Goed dat jij dat niet bepaalt. Misschien moet jij je eigen lijst beginnen.quote:Op zondag 29 december 2024 18:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Laat die limburgers lekker hun eigen top 2000 regelen.
Vincent is mooier ja. Maar die komt vast nogquote:Op zondag 29 december 2024 18:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik vind dit een matige plaat.
Geef mij maar Vincent
Gewoon schijt aan hebben en lachenquote:Op zondag 29 december 2024 18:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben tere zieltjes hier meningen over
fittieeeequote:Op zondag 29 december 2024 18:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Goed dat jij dat niet bepaalt. Misschien moet jij je eigen lijst beginnen.
Gewoon allebeiquote:Op zondag 29 december 2024 18:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Geef mij maar Vincent
Starry starry niiiiightsquote:Op zondag 29 december 2024 18:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Geef mij maar Vincent
Er zou geen dialect-meuk instaan iig.quote:Op zondag 29 december 2024 18:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Goed dat jij dat niet bepaalt. Misschien moet jij je eigen lijst beginnen.
Vincentquote:Op zondag 29 december 2024 18:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Geef mij maar Vincent
Beste 600 is toch prima?quote:Op zondag 29 december 2024 18:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit heeft toch niets te zoeken op de 29e. 30e materiaal minstens
Ja die is wel veel mooier, staat gelukkig ook hoger (gok ik, lijkt me wel)quote:Op zondag 29 december 2024 18:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Geef mij maar Vincent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |