GISTEREN UIT LISSABONquote:
Ik mis je en een zoenquote:
Mijn eigen directe regio heeft alleen een handvol amateur clubs, dichtstbijzijnde wat bij prof voetbal in de buurt komt zijn de Kozakken Boys aan de andere kant van de Merwede hier.quote:Op zondag 29 december 2024 18:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Waar jij woont is ook niet echt een grote voetbalclub (als er uberhaupt 1 is, geen idee eigenlijk). Ik heb wel makkelijk praten op zich, pa is voor FC Grunn en ik kom er zelf vandaan dus ja, dan is die keuze makkelijk gemaakt
ik heb ergens een excel en pdf maar geen zin om te zoekenquote:Op zondag 29 december 2024 18:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik had altijd zo'n mooie app maar die werkt sinds deze editie niet meer
Danny BuijsGod was daar trainer, ik had het wel gewetenquote:Op zondag 29 december 2024 18:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mijn eigen directe regio heeft alleen een handvol amateur clubs, dichtbijzijnde wat bij prof voetbal in de buurt komt zijn de Kozakken Boys aan de andere kant van de Merwede hier.
Klik: https://www.nporadio2.nl/top2000?search=&hash=quote:Op zondag 29 december 2024 18:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb ergens een excel en pdf maar geen zin om te zoeken
Royston Drenthe heeft er ook nog gespeeld.quote:Op zondag 29 december 2024 18:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Danny BuijsGod was daar trainer, ik had het wel geweten
Kozakken Boys had vroeger altijd partijdige clubscheidsrechtersquote:Op zondag 29 december 2024 18:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mijn eigen directe regio heeft alleen een handvol amateur clubs, dichtstbijzijnde wat bij prof voetbal in de buurt komt zijn de Kozakken Boys aan de andere kant van de Merwede hier.
Dat is echt troepquote:
Muziek voor limburgers.quote:
ow ja staat op 70quote:Op zondag 29 december 2024 18:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klik: https://www.nporadio2.nl/top2000?search=&hash=
Die Helene doet dus wel vaker aan duo'squote:Op zondag 29 december 2024 18:21 schreef mario390 het volgende:
robbie was op 25.dez in de helene fischer show
duett met helene she´s the one
Nou ja, binnen drie dagen is best snel.quote:Op zondag 29 december 2024 18:27 schreef Redefine het volgende:
Hij heeft het over verre landen en de wereld. Zo ver zijn Tsjechië, Engeland en het Iberisch schiereiland nou ook weer niet.
Hij had denk ik de kleine bosatlasquote:Op zondag 29 december 2024 18:27 schreef Redefine het volgende:
Hij heeft het over verre landen en de wereld. Zo ver zijn Tsjechië, Engeland en het Iberisch schiereiland nou ook weer niet.
quote:Op zondag 29 december 2024 18:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij had denk ik de kleine bosatlas
quote:
Plek 2001 is prima.quote:Op zondag 29 december 2024 18:28 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dit hoort niet eens in een Top20000 thuis
Omdat Limburgers ook stemrecht hebbenquote:
Zal wel een Amerikaanse zijn. Die doen Europa in tien dagen.quote:Op zondag 29 december 2024 18:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, binnen drie dagen is best snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |