zodat je zelf kan genieten van je lampjesquote:Op zondag 29 december 2024 18:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap boomers oprecht niet?
Waarom zou je als je op 4 hoog woont, buitenverlichting hebben op je balkon?
Zijn er Nederlandse dialecten waar dat niet voor geldt?quote:Op zondag 29 december 2024 18:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je kunt de mooiste teksten in het drents zingen, het blijft toch de charme van Boer Harms hebben
I could buy myself flowersquote:Op zondag 29 december 2024 18:00 schreef essnhills het volgende:
593 Faith George Michael![]()
592 Lost Anouk![]()
591 The Best Tina Turner![]()
590 Feel Robbie Williams![]()
589 Liefs Uit Londen BLØF
588 Nao 't Zuuje Lex Uiting![]()
587 Flowers Miley Cyrus![]()
586 Learn To Fly Foo Fighters
585 American Pie Don McLean
584 With A Little Help From My... Joe Cocker
583 Come Together The Beatles
Dit zijn nog eens decemberwoordenquote:Op zondag 29 december 2024 18:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
Bouterse, corrupt zootje. Het feit dat zijn lichaam bij hem thuis werd afgedropt nadat ie dood is zegt genoeg. Die vent heeft zijn laatste jaar nog in luxe kunnen leven. Laffe sukkel.
maar dan is het woordje skik wel lastig dan wordt het dus schikquote:
Het is oprecht een normale buitenlamp van het kaliber stationverlichting.quote:Op zondag 29 december 2024 18:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
zodat je zelf kan genieten van je lampjes
Wat doe je al jaren?quote:
Dat kan ik ook wel, maar ik haak ze gewoonquote:
Limburgsquote:Op zondag 29 december 2024 18:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zijn er Nederlandse dialecten waar dat niet voor geldt?
Alles instrumentaal.quote:Op zondag 29 december 2024 18:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag geen stemplaten meer.
Topics mobiel openenquote:
Je kunt ze ook marinerenquote:Op zondag 29 december 2024 18:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel, maar ik haak ze gewoon
Stilstaand lijkt me toch net iets makkelijkerquote:
Bij Rowwen Hèze heb ik geen Boer Harms associatie…quote:Op zondag 29 december 2024 18:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zijn er Nederlandse dialecten waar dat niet voor geldt?
Het war twelf hoer in novemberquote:
Zonde van al dat haakwerkquote:
Ik beweeg niet zo snel tegenwoordigquote:Op zondag 29 december 2024 18:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Stilstaand lijkt me toch net iets makkelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |