Hij kan nog steeds niet zingenquote:Op zondag 29 december 2024 17:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind deze een stuk acceptabel dan de schijtlol van De Regenboog.
en nu verwacht je.... Het is mij... Robert... maar dat blijkt de vader van die andere gozer en niet van Arniequote:Op zondag 29 december 2024 17:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Falderie, faldera, anders ga ik naar me fadeur!
Waarom 'ooit'? Heb je ons nu niet meer lief dan?!quote:Op zondag 29 december 2024 17:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER WEER
Net op tijd binnen voor Ik heb je lief. Ooit stemplaat geweest van me.
Diaan denk het ook.quote:
Paul kan best emotie overbrengen. Maar dat gaat het best samen met iemand die wel kan zingen zoals Simone Kleinsma.quote:Op zondag 29 december 2024 17:46 schreef Strani het volgende:
Oké heel stiekem vind ik het best wel mooi. Niet zo zeer de tekst maar muzikaal wel.
Je hebt daarmee wel het genot van de laatste S&F in de lijst gemistquote:Op zondag 29 december 2024 17:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb Als het avond is gemist het vorige uur![]()
![]()
In Onderweg naar Morgen zat ooit een scène waarbij twee personages op dit nummer meezongen, en verkeerd ook nogquote:Op zondag 29 december 2024 17:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Steek je buurman in de hens! Genot.
Klopt. Maar dit liedje zelf is nog net te doen.quote:Op zondag 29 december 2024 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij kan nog steeds niet zingen
Al blijft dat ook een matige coverquote:Op zondag 29 december 2024 17:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Paul kan best emotie overbrengen. Maar dat gaat het best samen met iemand die wel kan zingen zoals Simone Kleinsma.
Ik heb nog wat eendenborstfilet in de koelkast, maar moet nog wel even naar de supermarkt voor wat boter.quote:
bijnaquote:
Nee dit nummer duurt tot de AOWquote:
Ik heb jullie lief, wel 157 Top 2000-topics langquote:Op zondag 29 december 2024 17:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Waarom 'ooit'? Heb je ons nu niet meer lief dan?!
Het gaat, maar ik hoor liever Vlieg met me mee.quote:Op zondag 29 december 2024 17:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Maar dit liedje zelf is nog net te doen.
ja,zet maar weer aanquote:
De Zeeuwse kust?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |