quote:Op zondag 29 december 2024 17:49 schreef Isorden het volgende:
RIP Neef... inmiddels ook alweer 17 jaar.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 december 2024 17:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is een bijzonder goed ideeEn eerst nog de 12de januari! Heeft Diaan je al overtuigd om mee te gaan naar de karaokebooth?
Je bent m'n maatje is precies 25 jaar geleden, toen ie Laat de Leeuw nog deed. Was zijn parodie op Big Brother-Ruud.quote:Op zondag 29 december 2024 17:51 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ach, hij had ook ooit een nummer over z'n Euromast, en 'ik ben je maatje tot aan het gaatje'.
Mooi nummer nu btw (Teardrop).
Ik zou zenuwachtig worden als de lift stilvalt en dit speelt.quote:
Als ik ooit met iemand ga daten moet ik hem misschien eraan herinneren dit niet voor met te karaoke'enquote:Op zondag 29 december 2024 17:49 schreef BillDauterive het volgende:
Aw, nu wil ik ook een relatie, zodat ik Ik Heb Je Lief voor hem kan karaoke'en.
Gissieupgo was ook mooiquote:Op zondag 29 december 2024 17:51 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ach, hij had ook ooit een nummer over z'n Euromast, en 'ik ben je maatje tot aan het gaatje'.
Mooi nummer nu btw (Teardrop).
Portishead mag er ook wel vaker in ja.quote:Op zondag 29 december 2024 17:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Meer triphop in de lijst der lijsten graag
Ik heb daar echt helemaal niks mee...quote:Op zondag 29 december 2024 17:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom? Starflyer en Whiskers waren er vorig jaar ook en Starflyer had zich ook vermaakt ;o
Geniet ervanquote:Op zondag 29 december 2024 17:53 schreef Evenstar het volgende:
@:Isorden kunnen aan tafel!
[ afbeelding ]
Boohhhhh ziet er goed uit!quote:Op zondag 29 december 2024 17:53 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Vliegt naar Zwedenquote:Op zondag 29 december 2024 17:53 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad, die vind ik eigenlijk nog beterquote:Op zondag 29 december 2024 17:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Portishead mag er ook wel vaker in ja.
Vooral met de wetenschap dat we Ruud weer inwisselen voor Emmelyquote:
Ik heb er op gestemd.quote:Op zondag 29 december 2024 17:53 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Kan gewoon, staat al jaren op de keuzelijst.
Dat zei ik 4 en half uur geleden ookquote:Op zondag 29 december 2024 17:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vliegt naar Zweden![]()
Eetsmakelijk.
Wij gaan binnenkort onze Scandinavie trip plannen. Keep you posted!
en dan toch posten he?!quote:
Ik stoor me meestal niet aan Ruud maar vandaag wel ja. Dus opgeruimd staat netjes voor vandaag jaquote:Op zondag 29 december 2024 17:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vooral met de wetenschap dat we Ruud weer inwisselen voor Emmely
Ik meen het, thoughquote:Op zondag 29 december 2024 17:55 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat zei ik 4 en half uur geleden ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |