Das een en al schijtlolligheid inderdaad.quote:Op zondag 29 december 2024 17:48 schreef peaceman het volgende:
Deze is een stuk draaglijker dan die regenboog.
'Ik wil niet dat je liegt' vind ik stiekem echt heel mooi.quote:Op zondag 29 december 2024 17:48 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het gaat, maar ik hoor liever Vlieg met me mee.
Dan gaan we natuurlijk wel ff een biertje drinken.quote:Op zondag 29 december 2024 17:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, zij is ook een topperMerci merci!
104 kerstbomen laaaaaaangquote:Op zondag 29 december 2024 17:48 schreef PippenScottie het volgende:
Schaamteloos uit volle borst meezingen hier. Kom maar haten!
Waahaarheen Waarvoor waarin waarin waarinlegkruisjequote:
quote:Op zondag 29 december 2024 17:49 schreef Isorden het volgende:
RIP Neef... inmiddels ook alweer 17 jaar.
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is een bijzonder goed ideequote:Op zondag 29 december 2024 17:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan gaan we natuurlijk wel ff een biertje drinken.
![]()
![]()
![]()
![]()
Je wilt t korthouden dusquote:Op zondag 29 december 2024 17:49 schreef BillDauterive het volgende:
Aw, nu wil ik ook een relatie, zodat ik Ik Heb Je Lief voor hem kan karaoke'en.
Zelfs als ik een relatie krijg zou ik dat haar niet aandoen denk ikquote:Op zondag 29 december 2024 17:49 schreef BillDauterive het volgende:
Ach, hij had ook ooit een nummer over z'n Euromast, en 'ik ben je maatje tot aan het gaatje'.quote:Op zondag 29 december 2024 17:48 schreef Isorden het volgende:
[..]
Das een en al schijtlolligheid inderdaad.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 december 2024 17:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is een bijzonder goed ideeEn eerst nog de 12de januari! Heeft Diaan je al overtuigd om mee te gaan naar de karaokebooth?
Je bent m'n maatje is precies 25 jaar geleden, toen ie Laat de Leeuw nog deed. Was zijn parodie op Big Brother-Ruud.quote:Op zondag 29 december 2024 17:51 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ach, hij had ook ooit een nummer over z'n Euromast, en 'ik ben je maatje tot aan het gaatje'.
Mooi nummer nu btw (Teardrop).
Ik zou zenuwachtig worden als de lift stilvalt en dit speelt.quote:
Als ik ooit met iemand ga daten moet ik hem misschien eraan herinneren dit niet voor met te karaoke'enquote:Op zondag 29 december 2024 17:49 schreef BillDauterive het volgende:
Gissieupgo was ook mooiquote:Op zondag 29 december 2024 17:51 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ach, hij had ook ooit een nummer over z'n Euromast, en 'ik ben je maatje tot aan het gaatje'.
Mooi nummer nu btw (Teardrop).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |