Portishead mag er ook wel vaker in ja.quote:Op zondag 29 december 2024 17:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Meer triphop in de lijst der lijsten graag
Ik heb daar echt helemaal niks mee...quote:Op zondag 29 december 2024 17:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom? Starflyer en Whiskers waren er vorig jaar ook en Starflyer had zich ook vermaakt ;o
Geniet ervanquote:Op zondag 29 december 2024 17:53 schreef Evenstar het volgende:
@:Isorden kunnen aan tafel!
[ afbeelding ]
Boohhhhh ziet er goed uit!quote:Op zondag 29 december 2024 17:53 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Vliegt naar Zwedenquote:Op zondag 29 december 2024 17:53 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad, die vind ik eigenlijk nog beterquote:Op zondag 29 december 2024 17:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Portishead mag er ook wel vaker in ja.
Vooral met de wetenschap dat we Ruud weer inwisselen voor Emmelyquote:
Ik heb er op gestemd.quote:Op zondag 29 december 2024 17:53 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Kan gewoon, staat al jaren op de keuzelijst.
Dat zei ik 4 en half uur geleden ookquote:Op zondag 29 december 2024 17:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vliegt naar Zweden![]()
Eetsmakelijk.
Wij gaan binnenkort onze Scandinavie trip plannen. Keep you posted!
en dan toch posten he?!quote:
Ik stoor me meestal niet aan Ruud maar vandaag wel ja. Dus opgeruimd staat netjes voor vandaag jaquote:Op zondag 29 december 2024 17:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vooral met de wetenschap dat we Ruud weer inwisselen voor Emmely
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |