En de auto staat zover weg dat je de komende vijf minuten geen radio kunt luisteren.quote:Op zondag 29 december 2024 17:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik stap vast bij Chris in de auto.
Donkere dagen voor kerst 2025quote:Op zondag 29 december 2024 17:43 schreef Fred_B het volgende:
Wat is het koud vandaag. En nog zo’n vieze miezerregen erbij
Briljant zelfs. Sommigen zouden het zelfs legendarisch noemenquote:Op zondag 29 december 2024 17:44 schreef MTheBassman het volgende:
Oh, 4'33 is toch wel een lekker lied?
zit niet te jennen manquote:Op zondag 29 december 2024 17:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER WEER
Net op tijd binnen voor Ik heb je lief. Ooit stemplaat geweest van me.
Da's uit Het geheim van de Sleutel, wist je dat al?quote:Op zondag 29 december 2024 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hou van jullie, 2 miljoen Tubular Bells-topics lang
Ik vind deze een stuk acceptabel dan de schijtlol van De Regenboog.quote:Op zondag 29 december 2024 17:41 schreef Strani het volgende:
Och jongens ik heb nu al zin in de meltdown hier tijdens het volgende liedje
Iconischquote:Op zondag 29 december 2024 17:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Briljant zelfs. Sommigen zouden het zelfs legendarisch noemen
Top! Thanksquote:Op zondag 29 december 2024 17:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het terrein is sowieso goed te belopen. Je bent volgens mij wel eens op LL geweest en hier zijn de afstanden veel beter te doen. Zelfs even terug naar je tent gaan, is echt goed te doen en kost niet mega veel tijd. Overlappen kan voorkomen, maar valt mee hoor. Ik denk eigenlijk wel dat het iets voor jou is.
Steek je buurman in de hens! Genot.quote:Op zondag 29 december 2024 17:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind deze een stuk acceptabel dan de schijtlol van De Regenboog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |