De sneeuwstorm voor zijn.quote:Op zondag 29 december 2024 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kunt maar op tijd beginnen met rijden
Je zou je zo thuisvoelen in mijn apartementquote:Op zondag 29 december 2024 17:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja snap ik wel, dat is voor iedereen anders. Ik ben de enige op mijn kantoor die de laatste maanden korte mouwen heeft, sommigen snappen er niks van. Maar als ik zelfs een blouse erbij aandoe krijg ik het zo warm.
En als ik alleen maar buiten ben, is 23 voor mij wel de max. Hoger dan dat en ik moet echt actief de schaduw opzoeken. Ik kijk ook altijd met volle tegenzin uit als er een keer een hittegolf in dit land is.
komt op hetzelfde neerquote:Op zondag 29 december 2024 17:35 schreef PippenScottie het volgende:
Hier had beter Road to Hell kunnen staan
Naja, als ik op een festival geen koelkastje heb, dan drink ik in de ochtend altijd maar 1 biertje.quote:Op zondag 29 december 2024 17:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow maar dat heeft weinig met de Glamping te maken toch?
Another 45 miles?quote:Op zondag 29 december 2024 17:35 schreef hole1988 het volgende:
Chris heeft de auto al gestart. Wordt een lange rit.
terwijl daar prima een nummer van pakweg U2 zou kunnen wijken.quote:Op zondag 29 december 2024 17:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vind het al heel wat dat Across 110th Street wel op de keuzelijst staat. Maar helaas kansloos om de lijst te bereiken ja
owww ja dan komt hij ook sowieso niet thuis...quote:
Dit klinkt niet als Fairytale of New York.quote:Op zondag 29 december 2024 17:36 schreef MTheBassman het volgende:
Wel mijn favoriete kerstnummer in de lijst sowieso
ow wat drink jij dan op het terrein?quote:Op zondag 29 december 2024 17:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Naja, als ik op een festival geen koelkastje heb, dan drink ik in de ochtend altijd maar 1 biertje.Met koelkastje vast wel wat meer.
dit KAN niet!quote:Op zondag 29 december 2024 17:37 schreef Eightyone het volgende:
Voor een kerstnummer valt deze wel mee.
moet ie er eerst nog komen!quote:Op zondag 29 december 2024 17:37 schreef MTheBassman het volgende:
Misschien viert Chris gewoon vijfde kerstdag met zn familie
ik ook, zit in mijn kerstige stukjequote:
misschien wil hij zijn broekje wel aanhouden en schoon houdenquote:
Hij bedoelt het ook meer als 'ik ga hier echt niet op wachten hoor, de mazzel'.quote:Op zondag 29 december 2024 17:38 schreef Redefine het volgende:
Chris is een leugenaar. 'Can't wait to see those faces.' Maar ondertussen blijft die maar doorrijden.
Minder, want dan sta ik bij een optreden en heb ik geen zin om naar het drink-standje te lopen.quote:Op zondag 29 december 2024 17:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow wat drink jij dan op het terrein?
ook daar kun je beter o tijd mee beginnen... straks komt de hongerklopquote:Op zondag 29 december 2024 17:38 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga maar eens aan het eten bereiden.
Ik ben er nog!quote:
Dat zal het zijn inderdaadquote:Op zondag 29 december 2024 17:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij bedoelt het ook meer als 'ik ga hier echt niet op wachten hoor, de mazzel'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |