Heeft natuurlijk ook wel met houding te maken, maar ik heb duidelijk een paar zwakkere plekken en bindweefsel wat snel vast gaat zitten. Maar goed, het is ook niet zo dat ik dagelijks pijn heb hoor, maar wel stijfheid in de rug. Behalve met warmtequote:Op zondag 29 december 2024 17:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wow, heftig.
Ken je die oplaadbare, verwarmde kussens die ze nu hebben?
Was een uitkomst voor een vriend die een hernia heeft…
GMTAquote:Op zondag 29 december 2024 17:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Origineel van de Sugababes natuurlijk
als ik mn gezicht niet aanraak voel ik mn gezicht ook nietquote:Op zondag 29 december 2024 17:22 schreef Bugno3 het volgende:
Jimmy Fallon die als Sting I Cant Feel My Face zingt is overigens de moeite waard.
quote:Op zondag 29 december 2024 17:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn zus is met de kinderen heen geweest. die heeft ook echt niets met kou hier in NL. Daar was het zo'n beleving dat ze er alles wel voor over had. Enige nadeel was dat je voor de kerstman vooraf al had moeten reserveren dus dat was niet meer mogelijk
en de jongste van mn zus heeft in zn blote niksie (naja sokken en schoenen had ie aan) buiten gestaan voor 3 tellen, net genoeg om een foto van zn achterkant te laten maken en toen weer rennen naar binnen bij de kachel
Dus ja, voor een festival echt aan de koude kant. Terwijl we daar ook wel eens alle dagen 30+ hebben gehad.quote:
zus en de jeugd hebben de kleren wel gebruikt in Lapland.quote:Op zondag 29 december 2024 17:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, mijn eerdere ervaring met sneeuw en kou boven de Poolcirkel bij -20 is dat de kou daar heel anders is dan hier. De meegenomen thermokleding heb ik toen nauwelijks gebruikt, de helft ging weer in de verpakking mee terug…
hoezo,wat bedoel je?quote:Op zondag 29 december 2024 17:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
je spuugt me helemaal onder man
das zonde van de reis.quote:Op zondag 29 december 2024 17:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ik heb er niet alles voor over, daarom zijn we ook nog niet geweest. Ik ga liever naar warmere landen. Als we gaan, gaan we ook niet langer dan een paar dagen.
Ja, dat is ook niet ideaal, maar dan heb je tenminste nog ergens dat je je aangenaam voelt. Dat is met maximaal 18 graden niet zo.quote:Op zondag 29 december 2024 17:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dus ja, voor een festival echt aan de koude kant. Terwijl we daar ook wel eens alle dagen 30+ hebben gehad.
Die Lidl-euro's maken lui.quote:Op zondag 29 december 2024 17:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Acda en De Munnik hebben de laatste 10 jaar alleen nog maar kutmuziek gemaakt
Je bent nogal van de ss in die zinquote:
deze opmerking had ik gemistquote:Op zondag 29 december 2024 17:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
je spuugt me helemaal onder man
Ja allemaal van die sellout samenwerkingen en dit is ook niksquote:Op zondag 29 december 2024 17:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Acda en De Munnik hebben de laatste 10 jaar alleen nog maar kutmuziek gemaakt
Iets typisch Nederlandsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Train is wel een paar ordes meer vervelendquote:Op zondag 29 december 2024 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg vervelend die comeback van Train in het Nederlands
Ow je bent zo met het vliegtuig in IJsland (niet Lapland!)…quote:
je kwoot is stukquote:[ afbeelding ] Op zondag 29 december 2024 17:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo,wat bedoel je?
[/quote
Je bent nogal van de ss in die zin
Ik vind dit ook vrij kutquote:Op zondag 29 december 2024 17:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Train is een paar ordes meer vervelend
Nou, ik heb zelf 10x liever 18 graden dan 30+. Ben geen festivalganger verder maar ik kan dus enorm slecht tegen de hitte. Doe dan maar wat koeler en dat ik zelf nog een beetje controle erover heb qua je ervoor kleden.quote:Op zondag 29 december 2024 17:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat is ook niet ideaal, maar dan heb je tenminste nog ergens dat je je aangenaam voelt. Dat is met maximaal 18 graden niet zo.
Moet je wachten met quotenquote:Op zondag 29 december 2024 17:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kwoot is stuk
nu is het hele topic drama
precies. zonder sauna had het al met al nog erger gevoeld. Desondanks een leuk weekend gehad hoor. Maar ijskoud bier is ook heeeeeeeeel vaak plassen als het koud is.quote:Op zondag 29 december 2024 17:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat is ook niet ideaal, maar dan heb je tenminste nog ergens dat je je aangenaam voelt. Dat is met maximaal 18 graden niet zo.
ja nee maar als je daar heen gaat moet je minsten A B C D E en F doen voor je terug kanquote:Op zondag 29 december 2024 17:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow je bent zo met het vliegtuig in IJsland (niet Lapland!)…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
quote:Op zondag 29 december 2024 17:26 schreef Isorden het volgende:
What do you call a fish with no eyes?GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
gelukkig ben ik hier als user en niet als mod.quote:Op zondag 29 december 2024 17:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja super mod mak je grappig over me, schwer enttäuscht
Ow dat gaan we allemaal niet doen. Alleen de hightlights. Hebben vrienden van ons ook gedaan en ging prima.quote:Op zondag 29 december 2024 17:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja nee maar als je daar heen gaat moet je minsten A B C D E en F doen voor je terug kan
vis een optie?quote:Op zondag 29 december 2024 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze man heeft een lullige achternaam.
quote:Op zondag 29 december 2024 17:26 schreef Isorden het volgende:
What do you call a fish with no eyes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make love, not war ☮
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |