Weten we de podia van vorig jaar nog?quote:Zoals gebruikelijk in het schaatsen zijn er bij de NK's niet alleen Nederlandse titels te verdienen. Maar komend weekend zijn er voor één keer geen ingewikkelde rekenmodellen of complexe selectieprocedures nodig.
De top drie van alle vier de eindklassementen (NK allround mannen en vrouwen, NK sprint mannen en vrouwen) plaatst zich voor de Europese kampioenschappen. Het gecombineerde EK allround en sprint vindt van 10 tot en met 12 januari ook in Heerenveen plaats.
quote:Op zondag 29 december 2024 13:32 schreef superniger het volgende:
Saaiste onderdeel nu. De 10km mannen.
Als Snellink tegen Bosker had gereden in de rit ervoor had ie dit nooit gekund lijkt me inderdaad. Maar deze positie heeft ie ook veroverd door zo'n goeie 1500m.quote:Op zondag 29 december 2024 15:07 schreef -XOR- het volgende:
Wie vond ook alweer dat een directe tegenstander overrated was?
Weer eens ziek/geblesseerd afgemeldquote:Op zondag 29 december 2024 15:31 schreef vaarsuvius het volgende:
Over de Jong gesproken, wat is er met Michelle de Jong?
Geen muts op, dat moet @Slobeend zijn. Die zou er vandaag ook zijn!quote:Op zondag 29 december 2024 15:54 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit @:Nober, @:superniger, @:Slobeend of @:Zipportal?
Dan zal er wel snel schade of een crash volgenquote:Op zondag 29 december 2024 16:17 schreef koffieleuk het volgende:
'Jenning de Boeing' op het bordje net keur ik wel goed
Normaal gesproken vallen die uit de lucht.quote:Op zondag 29 december 2024 16:17 schreef koffieleuk het volgende:
'Jenning de Boeing' op het bordje net keur ik wel goed
Hallo capuchon_jongenquote:Op zondag 29 december 2024 16:44 schreef hhh38 het volgende:
Kan je bij zo’n situatie waar 2 schaatsers alleen in dezelfde baan moeten starten geen kwartetstart format gebruiken waarbij de 2e na 15 seconden weg mag?
quote:
Altijd tegen hemquote:Op zondag 29 december 2024 17:44 schreef hhh38 het volgende:
Wennemars gaat weer eens ergens naast grijpen
Wel prima weekend, stap vooruit gezetquote:Op zondag 29 december 2024 17:44 schreef hhh38 het volgende:
Wennemars gaat weer eens ergens naast grijpen
Stolz is nog wel een klasse beter, lijkt mequote:Op zondag 29 december 2024 17:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Eeuwig zonde dat er dit seizoen geen WK Sprint is.
Vooral als het op een relatief trage baan is.quote:Op zondag 29 december 2024 17:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Stolz is nog wel een klasse beter, lijkt me
Klopt, maar ik had ze wel graag tegen elkaar zien rijden. Nu krijgen we dat mensonterende EK Sprint.quote:Op zondag 29 december 2024 17:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
bijna wr puntentotaal en maakt het hem wel lastig denk ik. Maar stolz wel favoriet idd.quote:Op zondag 29 december 2024 17:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
volgend jaar niet meerquote:Op zondag 29 december 2024 17:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die geeft toch altijd prima Interviews?quote:Op zondag 29 december 2024 17:53 schreef vaarsuvius het volgende:
ik kijk eigenlijk nooit uit naar een NOS schaatsinterview, maar jammer dat Joep Wennemars niet geïnterviewd is
Ja, ik had graag willen horen hoe hij het vind om 4de te worden met zo'n goed puntentotaal.quote:Op zondag 29 december 2024 17:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die geeft toch altijd prima Interviews?
ik heb het gevoel dat de Boo meer progressie aan het boeken is in deze fase van hun carrière en ik verwacht dat dit volgend jaar ook nog zo zal zijn.quote:Op zondag 29 december 2024 18:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Op basis waarvan? Qua leeftijd scheelt het weinig
Vanaf 2014 wordt die vorm dan wel doorgetrokken naar de Spelen zelfquote:Op zondag 29 december 2024 18:25 schreef Remco het volgende:
Ik voel wel weer een typische vormpiek aankomen van alle Nederlandse schaatsers in de aanloop naar Milaan.
Dat wordt weer ongekend schroeien volgend jaar tussen kerst en oud en nieuw op het OKT.
Zou mooi zijn als Stolz in ieder geval nog een beetje tegenstand krijgt. Die ging dit weekend ook weer enorm hard op de 500quote:Op zondag 29 december 2024 18:07 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat de Boo meer progressie aan het boeken is in deze fase van hun carrière en ik verwacht dat dit volgend jaar ook nog zo zal zijn.
Wat een ding is, mocht de Boo Scholtz een keer verslaan, dat kan dan wel weer een trigger voor de amerikaan zijn om weer een level hoger te komen.
Nuis gooit halverwege 500 meter handdoek in de ring: 'Gewoon niet goed genoeg' - https://nos.nl/l/2549995quote:Op zondag 29 december 2024 19:19 schreef AgnesGru het volgende:
Is Kjeld nog geïnterviewd over zijn 500 meter?
Dit kan toch niet jongens. Alsof je er minder van wordt om door te rijdenquote:Op zondag 29 december 2024 19:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nuis gooit halverwege 500 meter handdoek in de ring: 'Gewoon niet goed genoeg' - https://nos.nl/l/2549995
https://www.telegraaf.nl/(...)sers-bij-nk-marathonquote:Op maandag 30 december 2024 08:59 schreef Marcoss het volgende:
Nu ook al gedoe bij het NK marathon!
https://www.telegraaf.nl/(...)-geschillencommissie
Onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:52 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ze laten zich weer eens als makke lammetjes naar de slachtbank leiden.
Hij heeft nu wel al een seizoensrecord qua rondjes in een wedstrijdquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:38 schreef koffieleuk het volgende:
Ben benieuwd of Sjinkie Knegt of toch voor z'n eigen kansen zal gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |