quote:Op zondag 29 december 2024 14:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met e ertussenAlles is relatief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
P.s. ik ben blij dat je signature nog altijd fier overeind staat![]()
Ik hoor al dat je een steile leercurve hebt, goed zoquote:Op zondag 29 december 2024 14:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies! Althans dat is mij vele malen gezegd dus ik probeer er nu echt wat mee te doen
Ik ken al die plaatsjes en kom er ook wel eens.quote:Op zondag 29 december 2024 14:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Oudendijk, Berkhout, Ursem
en nee, het ligt niet aan ons
Te vroeg overleden.quote:Op zondag 29 december 2024 14:57 schreef LTVDK het volgende:
Over Def Rhymz gesproken, waarom heeft die geen DAB gehad
wat moet ie met een radio in zijn kistquote:Op zondag 29 december 2024 14:57 schreef LTVDK het volgende:
quote:
yessquote:Op zondag 29 december 2024 14:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken al die plaatsjes en kom er ook wel eens.
Maar de uitspraak zal ik vast ook fout hebben.
Bij Ursem ligt de klemtoon wel op 'sem', toch?
Ja was al begin van het jaar natuurlijkquote:
Onder het motto "als je niks goeds kan zeggen zeg dan niks" houd ik nu mijn mond dicht.quote:
Ja. dan had ik mijn feitje over de zangeres van Doekoe kunnen vertellenquote:Op zondag 29 december 2024 14:57 schreef LTVDK het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zondag 29 december 2024 14:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. dan had ik mijn feitje over de zangeres van Doekoe kunnen vertellenEn wie van jullie is na dat jaar blijven zitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op zondag 29 december 2024 14:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken al die plaatsjes en kom er ook wel eens.
Maar de uitspraak zal ik vast ook fout hebben.
Bij Ursem ligt de klemtoon wel op 'sem', toch?
quote:Op zondag 29 december 2024 14:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. dan had ik mijn feitje over de zangeres van Doekoe kunnen vertellenHield ze toen al van doekoe in ruil voor diensten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Ik merk hetquote:Op zondag 29 december 2024 14:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Onder het motto "als je niks goeds kan zeggen zeg dan niks" houd ik nu mijn mond dicht.
frituurtje moet warm worden en zuks hequote:Op zondag 29 december 2024 14:59 schreef MadMaster het volgende:
Is @:Nizno in de vriesdiep gemieterd?
Amber alertje doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |