Al die anderen zijn gek inderdaad.quote:Op zondag 29 december 2024 14:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
grappig hoe men in de rest van het land altijd de klemtoon verkeerd legt bij de dorpen hier in de buurt
Oké maar eerst netjes vragen.quote:Op zondag 29 december 2024 14:53 schreef Bargehassus het volgende:
Ik heb de neiging om iets te gaan schuren nu.
Oudendijk, Berkhout, Ursemquote:
Def Rhymz staat niet in de lijstquote:Op zondag 29 december 2024 14:53 schreef Bargehassus het volgende:
Ik heb de neiging om iets te gaan schuren nu.
Opdam ipv Opdamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
nvmquote:
Oh wist ik niet. Hoe leg je dan de klemtoon correct bij Hoorn?quote:Op zondag 29 december 2024 14:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Oudendijk, Berkhout, Ursem
en nee, het ligt niet aan ons
Ik heb plots last van een berkhoutheid.quote:Op zondag 29 december 2024 14:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2024 14:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Opdam ipv OpdamBarry?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
I know mutsquote:
quote:Op zondag 29 december 2024 14:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Opdam ipv OpdamIk zeg altijd OpdamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of ja eigenlijk zeg ik dat nooit, ken heel die plaats nietOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja dan snap ik het. Als je Opdam schrijft en je moet dan obdamdoos zeggen dan snapt niemand dat.quote:
Consent is belangrijkquote:
Met e ertussenquote:Op zondag 29 december 2024 14:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh wist ik niet. Hoe leg je dan de klemtoon correct bij Hoorn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Al besprokenquote:Op zondag 29 december 2024 14:54 schreef Fred_B het volgende:
Wij gaan zo even naar de stad (Leuven) voor wat dingetjes. Tot later
Dat is heel vaak zo. Voorbeeld: Bijna iedereen heeft het over BUITENpost (Friesland) maar wij zeggen BuitenPOST.quote:Op zondag 29 december 2024 14:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
grappig hoe men in de rest van het land altijd de klemtoon verkeerd legt bij de dorpen hier in de buurt
had beter moeten wetenquote:
quote:Op zondag 29 december 2024 14:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met e ertussenEen gehucht dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
quote:
GMTAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ursem spreken ze sowieso verkeerd uitquote:Op zondag 29 december 2024 14:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |