quote:Op zondag 29 december 2024 14:28 schreef peaceman het volgende:
Sorry, kan het niet laten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
bandje of brandje?quote:Op zondag 29 december 2024 14:29 schreef Dagoduck het volgende:
Fijne dag nog, ik ga even bandje kijken en daarna de kroeg in
Dit is er ook zo eentje die ik regelmatig vergeet te stemmen jaquote:Op zondag 29 december 2024 14:29 schreef Zorro het volgende:
Standaard in mijn stemlijst deze.
Of ja, dat zou moeten. Dit jaar ben ik hem vergeten merk ik
Jaar of 9 de max ja. Toen ik een jaar of 12-13 was wist ik het wel.quote:Op zondag 29 december 2024 14:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik snap het ergens wel....
wel slechte opvoeding maar begrijp wel de verwarring bij een kind jonger dan 7
is dat een hint dat ik hem dus moet zachter zetten?quote:
Eagles komt denk ik nog wel genoeg van de laatste dagenquote:Op zondag 29 december 2024 14:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heb voor m'n gevoel nog heel weinig Don/Eagles gehoord
Nee, gewoon een mening. Niet alles leidt richting de mol.quote:Op zondag 29 december 2024 14:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
is dat een hint dat ik hem dus moet zachter zetten?
ah okequote:Op zondag 29 december 2024 14:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, gewoon een mening. Niet alles leidt richting de mol.
muts op shalom en haandschen aanquote:Op zondag 29 december 2024 14:31 schreef Evenstar het volgende:
Verdomme wat is het koud buiten, en dikke windstoten wat het niet makkelijker maakt
Hoeveel graden is het daar in Zweden?quote:Op zondag 29 december 2024 14:31 schreef Evenstar het volgende:
Verdomme wat is het koud buiten, en dikke windstoten wat het niet makkelijker maakt
Allermooiste weer middenin de nachtquote:Op zondag 29 december 2024 14:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Eagles komt denk ik nog wel genoeg van de laatste dagen
Nu begrijp ik.quote:Op zondag 29 december 2024 14:31 schreef MTheBassman het volgende:
Is er een beetje een goed moment om er straks even uit te gaan? Ben Koos Lijstloos dus vandaar dat ik het hier vraag
Standaarddag in Nederlandquote:Op zondag 29 december 2024 14:31 schreef Evenstar het volgende:
er kan best nu even een uurlijstje gepost worden tussendoorquote:Op zondag 29 december 2024 14:31 schreef MTheBassman het volgende:
Is er een beetje een goed moment om er straks even uit te gaan? Ben Koos Lijstloos dus vandaar dat ik het hier vraag
Nu 1gr maar gevoelstemperatuur van -9 hierquote:Op zondag 29 december 2024 14:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoeveel graden is het daar in Zweden?
quote:Op zondag 29 december 2024 14:31 schreef MTheBassman het volgende:
Holy molyquote:Op zondag 29 december 2024 14:32 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
De enige echte boys of summer…
Sabrinaquote:Op zondag 29 december 2024 14:32 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
De enige echte boys of summer…
Ok, het is hier ook maar dubbel zo warm.quote:Op zondag 29 december 2024 14:32 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nu 1gr maar gevoelstemperatuur van -9 hier
quote:Op zondag 29 december 2024 14:33 schreef Isorden het volgende:
Wie zijn die mensen die hier op stemmen?
Doven?quote:
Molloten misschienquote:Op zondag 29 december 2024 14:33 schreef Isorden het volgende:
Wie zijn die mensen die hier op stemmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |