Oh ja gadverquote:Op zondag 29 december 2024 13:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb dat met cola-rum, cola-vieux en cola-whiskey op feestjes,
Cola is echt de pest.
Ik ben kieskeuriger geworden qua drank in de loop der jaren.quote:Op zondag 29 december 2024 13:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik ben vaak niet zo kieskeurig qua alcohol....
Uiteraard wel met mate
He little girl is your daddy home.quote:Op zondag 29 december 2024 13:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
In het Nederlands klinkt het meteen ranzig
Heb er ook weleens een lekker stoofpotje mee gemaaktquote:
En cola was altijd al vies inderdaad.quote:Op zondag 29 december 2024 13:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb dat met cola-rum, cola-vieux en cola-whiskey op feestjes,
Cola is echt de pest.
Drink er nu 1quote:Op zondag 29 december 2024 13:18 schreef ok01 het volgende:
[..]
Oh ja gadver
Vind qua mixdrankjes alleen gin tonic echt lekker
Tja, die Tukkers kunnen zuipen. Dan moet je er een beetje in meegaan natuurlijkquote:Op zondag 29 december 2024 13:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, goed, dan begrijp ik het welMaar dan ligt het vast aan de hoeveelheid, niet aan het bier zelf.
Kijk jij weet. Stoofpot met kriek is genotquote:Op zondag 29 december 2024 13:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb er ook weleens een lekker stoofpotje mee gemaakt
Dit was heerlijk om te doen in Spanje jaquote:
dat moet je niet in limburg proberen te bestellenquote:Op zondag 29 december 2024 13:18 schreef ok01 het volgende:
[..]
Oh ja gadver
Omdat Enschede een leuke binnenstad heeft, met veel leuke terrasjes, Hengelo daarentegen is echt saai.quote:Op zondag 29 december 2024 13:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom? Wel in Hengelo
Regio in NL met hoogste alcoholconsumptiequote:Op zondag 29 december 2024 13:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Tja, die Tukkers kunnen zuipen. Dan moet je er een beetje in meegaan natuurlijk
humus ook nietquote:Op zondag 29 december 2024 13:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat moet je niet in limburg proberen te bestellen
Heb het zelf met gootsteenontstopper.quote:
Vroeger stond er hier in de stad een kroeg vlak bij het strandje aan de rivier.quote:Op zondag 29 december 2024 13:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Skinnydippen & Nachtzwemmen is al helemaal perfect
Echt welquote:Op zondag 29 december 2024 13:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Kijk jij weet. Stoofpot met kriek is genot
Hengelo was wel echt saai jaquote:Op zondag 29 december 2024 13:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Omdat Enschede een leuke binnenstad heeft, met veel leuke terrasjes, Hengelo daarentegen is echt saai.
Zie je wel, ze ontkennen zelf ook dat het bier is.quote:
Nu ben ik benieuwd waaromquote:Op zondag 29 december 2024 13:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat moet je niet in limburg proberen te bestellen
Up yours!quote:
10 min verder met de treinquote:Op zondag 29 december 2024 13:20 schreef alopio het volgende:
[..]
Hengelo was wel echt saai ja
Maar Enschede is zo ver weg joh
Irish coffee.quote:Op zondag 29 december 2024 13:18 schreef ok01 het volgende:
[..]
Oh ja gadver
Zeg dat tegen een Amerikaan en die lacht je keihard uit.quote:Op zondag 29 december 2024 13:20 schreef alopio het volgende:
[..]
Ok Katyquote:
HEAUMEAUXquote:
quote:Op zondag 29 december 2024 13:20 schreef essnhills het volgende:
In 2003 met een vriendin een paar dagen op bezoek bij een andere vriendin die met haar ouders aan het kamperen was aan het Snekermeer
Hele warme zomer. Midden in de nacht het Snekermeer in
de kroeg en camping zaten bij elkaar?quote:Op zondag 29 december 2024 13:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vroeger stond er hier in de stad een kroeg vlak bij het strandje aan de rivier.
Nog wel eens lekker het water ingedoken na sluitingstijd ja
Oeh dat klinkt ook goed jaquote:
Dat kloptquote:Op zondag 29 december 2024 13:20 schreef alopio het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |