Dit jaquote:Op zondag 29 december 2024 13:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Verzamelde pis van een FC Twente thuiswedstrijd?
Ik hou ook niet van bierquote:Op zondag 29 december 2024 13:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik lust geen enkel bier. of eigenlijk... ik heb geen zin om te testen
Ik heb dat met cola-rum, cola-vieux en cola-whiskey op feestjes,quote:
ook dat probeer ik niet, trekt me niet.quote:Op zondag 29 december 2024 13:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van bier
Ja rosebier of kriek, maar dat is geen bier
Ja dit is de albumversie. Ik kende deze versie ook pas later.quote:
Ik zou ook ziek worden van Enschedequote:Op zondag 29 december 2024 13:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja zoals al eerder verteld, ik werd een beetje ziek van alleen maar Grolsch op feestjes toen ik in Enschede woonde
Ik ben vaak niet zo kieskeurig qua alcohol....quote:Op zondag 29 december 2024 13:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van bier
pisang met upquote:Op zondag 29 december 2024 13:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb dat mest cola-rum, cola-vieux en cola-whiskey op feestjes,
Cola is echt de pest.
Is gewoon bier, zeker kriekquote:Op zondag 29 december 2024 13:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van bier
uhuhquote:Op zondag 29 december 2024 13:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
In het Nederlands klinkt het meteen ranzig
hmm oke. denk dat ik dan de single versie mooier vind.quote:
Ja, goed, dan begrijp ik het welquote:Op zondag 29 december 2024 13:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja zoals al eerder verteld, ik werd een beetje ziek van alleen maar Grolsch op feestjes toen ik in Enschede woonde
Ik werd er niet heel blij van nee. Was wel fijn toen ik weer terug naar Groningen kon gaan.quote:Op zondag 29 december 2024 13:17 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik zou ook ziek worden van Enschede
quote:Op zondag 29 december 2024 13:17 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik zou ook ziek worden van Enschede
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |