Oh ja gadverquote:Op zondag 29 december 2024 13:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb dat met cola-rum, cola-vieux en cola-whiskey op feestjes,
Cola is echt de pest.
Ik ben kieskeuriger geworden qua drank in de loop der jaren.quote:Op zondag 29 december 2024 13:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik ben vaak niet zo kieskeurig qua alcohol....
Uiteraard wel met mate
He little girl is your daddy home.quote:Op zondag 29 december 2024 13:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
In het Nederlands klinkt het meteen ranzig
Heb er ook weleens een lekker stoofpotje mee gemaaktquote:
En cola was altijd al vies inderdaad.quote:Op zondag 29 december 2024 13:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb dat met cola-rum, cola-vieux en cola-whiskey op feestjes,
Cola is echt de pest.
Drink er nu 1quote:Op zondag 29 december 2024 13:18 schreef ok01 het volgende:
[..]
Oh ja gadver
Vind qua mixdrankjes alleen gin tonic echt lekker
Tja, die Tukkers kunnen zuipen. Dan moet je er een beetje in meegaan natuurlijkquote:Op zondag 29 december 2024 13:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, goed, dan begrijp ik het welMaar dan ligt het vast aan de hoeveelheid, niet aan het bier zelf.
Kijk jij weet. Stoofpot met kriek is genotquote:Op zondag 29 december 2024 13:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb er ook weleens een lekker stoofpotje mee gemaakt
Dit was heerlijk om te doen in Spanje jaquote:
dat moet je niet in limburg proberen te bestellenquote:Op zondag 29 december 2024 13:18 schreef ok01 het volgende:
[..]
Oh ja gadver
Vind qua mixdrankjes alleen gin tonic echt lekker
Omdat Enschede een leuke binnenstad heeft, met veel leuke terrasjes, Hengelo daarentegen is echt saai.quote:Op zondag 29 december 2024 13:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom? Wel in Hengelo
Regio in NL met hoogste alcoholconsumptiequote:Op zondag 29 december 2024 13:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Tja, die Tukkers kunnen zuipen. Dan moet je er een beetje in meegaan natuurlijk
humus ook nietquote:Op zondag 29 december 2024 13:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat moet je niet in limburg proberen te bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |