Oh toen zat ik in het café. Niet dít café, gewoon een café.quote:Op zondag 29 december 2024 12:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat ging gister tussen 20:00 en 21:00 *iets* vlotter.
Ja, hoe zou dat toch komenquote:Op zondag 29 december 2024 12:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat ging gister tussen 20:00 en 21:00 *iets* vlotter.
ik ben trots op jequote:Op zondag 29 december 2024 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit een sigaret aangeraakt
Ook gedaan als ie niet in de keuzelijst stond?quote:Op zondag 29 december 2024 12:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Gestemd op Happiness Is Easy, maar ja, Nederland...
Keer met muziekquiz op familieweekend. Moest je per team bieden hoeveel zinnen je kon zingen van het liedjequote:
Geen karaoke gedaan?quote:Op zondag 29 december 2024 12:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh toen zat ik in het café. Niet dít café, gewoon een café.
quote:Op zondag 29 december 2024 12:55 schreef Zorro het volgende:
Geweldig, mooi leuk en alles.
Maar toch vind ik It's My Life beter.
hoax Fokkers komen niet buitenquote:Op zondag 29 december 2024 12:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh toen zat ik in het café. Niet dít café, gewoon een café.
SUCH A SHAMEquote:Op zondag 29 december 2024 12:55 schreef Zorro het volgende:
Ha nee, men probeerde me wel te overhalen maar ik heb maar liefst drie knappe vrouwen nee verkocht.quote:
Ik heb het idee dat het moment dat men vader wordt dat dit een contractuele obligatie is om te doenquote:
Had zomaar gekund ja. Laatste album (ik tel die zweverige shit niet mee) heeft enkel pareltjesquote:Op zondag 29 december 2024 12:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ook gedaan als ie niet in de keuzelijst stond?
Mooie poging om Comic Sans te schrijven ookquote:
Ik moet toch zo even boodschappen doenquote:
en dat kwam door jou!quote:Op zondag 29 december 2024 12:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het moment dat men vader wordt dat dit een contractuele obligatie is om te doenKan me nog zoveel momenten herinneren dat ik en mijn pa voetbal samenvattingen zaten te kijken, toen ik een minuut even niet omkeek lag meneer weer te snurken hoor
Ik kan bevestigen dat dit zo werkt.quote:Op zondag 29 december 2024 12:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het moment dat men vader wordt dat dit een contractuele obligatie is om te doenKan me nog zoveel momenten herinneren dat ik en mijn pa voetbal samenvattingen zaten te kijken, toen ik een minuut even niet omkeek lag meneer weer te snurken hoor
fokkers komen idd allen buiten voor boodschappen, heel kortquote:Op zondag 29 december 2024 12:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet toch zo even boodschappen doen![]()
Stiekem wel mee eens eigenlijk.quote:Op zondag 29 december 2024 12:55 schreef Zorro het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |