welke hij?quote:Op zondag 29 december 2024 12:35 schreef Paul het volgende:
[..]
ik heb ze alle 4 nog niet in top 2000 topics gezienalleen @:nizno is hier dacht ff dat hij hier mod was hee
issie toch alquote:
hahahaahaquote:Op zondag 29 december 2024 12:37 schreef essnhills het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik op de middelbare school moest basketballen tegen van die 3 meter lange gozers uit mijn klas en dat de leraar niet begreep dat ik dat niet leuk vond
Zweden in beweging.quote:
Jaquote:Op zondag 29 december 2024 12:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja, dat je van je long covid af bent zeker?
Met jouw lengte snap ik dat wel ja.quote:Op zondag 29 december 2024 12:37 schreef essnhills het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik op de middelbare school moest basketballen tegen van die 3 meter lange gozers uit mijn klas en dat de leraar niet begreep dat ik dat niet leuk vond
Wat zou dit betekenen?quote:Op zondag 29 december 2024 12:37 schreef essnhills het volgende:
3 meter.... duidelijk een droom.quote:Op zondag 29 december 2024 12:37 schreef essnhills het volgende:
quote:
Had ik gisternacht wat beter kunnen gebruikenquote:
rot op en dat noemt zich crewquote:Op zondag 29 december 2024 12:36 schreef Paul het volgende:
[..]
sorry dacht door je avatar even dat je een man was hee
dat haar meetkundig inzicht nihil is?quote:
voor haar lijkt iemand van 1,80m al 3 meterquote:
Ze stond tegen Hagrid en z'n broersquote:
Het is gebaseerd op een waargebeurd verhaalquote:Op zondag 29 december 2024 12:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
Met jouw lengte snap ik dat wel ja.![]()
![]()
Dat ik niet zo groot ben?quote:
Inspector Gadget armen enzoquote:
Ja dat is wel oneerlijk idd.quote:Op zondag 29 december 2024 12:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ze stond tegen Hagrid en z'n broers
Rustig maar, dacht echt dat je een man was, kan me toch vergissenquote:
Ja erg jammerquote:
Martin Burger King hihiquote:Op zondag 29 december 2024 12:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Martin Luther King draait zich nog ff om!
Doe de groeten aan bassie en Adriaan (lol)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |