Origineel van George Harrison?quote:
Geef me dan de Beatles maarquote:
Ow wacht ik zzag de g59 nietquote:Op zondag 29 december 2024 12:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij speelt duidelijk nooit bingo
Nee das die andere die (hopelijk) later komtquote:Op zondag 29 december 2024 12:32 schreef Isorden het volgende:
Is dit dat nummer dat even vast loopt in het midden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:Op zondag 29 december 2024 12:32 schreef Tussle266 het volgende:
Ik vind deze oneindig veel leuker dan Let it happen. Derde vinger van beide handen.
While my guitar gently weeps.quote:
Vanaf links of rechts?quote:Op zondag 29 december 2024 12:32 schreef Tussle266 het volgende:
Ik vind deze oneindig veel leuker dan Let it happen. Derde vinger van beide handen.
Oh ja, dat moeten we gewoon laten gebeuren geloof ik.quote:Op zondag 29 december 2024 12:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nee das die andere die (hopelijk) later komt
Vind het maar een beetje tamquote:Op zondag 29 december 2024 12:32 schreef peaceman het volgende:
Dit vind @:essnhills een mooie titel.
Wacht maar tot the Weeknd.quote:Op zondag 29 december 2024 12:33 schreef Zorro het volgende:
Dit verdomme nog meer galm dan Kensington
Hoe minder je weet hoe beterquote:Op zondag 29 december 2024 12:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Oh ja, dat moeten we gewoon laten gebeuren geloof ik.
ik vond je reactie al bijzonder maar dacht ik zal je even zelf tot je conclusie laten komen.quote:Op zondag 29 december 2024 12:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ow wacht ik zzag de g59 niet
en dat voor een tamme impalaquote:Op zondag 29 december 2024 12:32 schreef peaceman het volgende:
Dit vind @:essnhills een mooie titel.
die gitarist?quote:Op zondag 29 december 2024 12:34 schreef Bugno3 het volgende:
Knappe jonge meiden met een goede muzikale opvoeding bij de camera net.
Rustig aan opa.quote:Op zondag 29 december 2024 12:34 schreef Bugno3 het volgende:
owww... die stonden net alleen te wachten op tekstquote:
en dan nu je handen gaan wassenquote:Op zondag 29 december 2024 12:34 schreef Bugno3 het volgende:
eerst broekje weer aanquote:
ik heb ze alle 4 nog niet in top 2000 topics gezienquote:Op zondag 29 december 2024 12:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Indiaantje! Die naam heb ik al een tijd niet langs zien komen. Aardige gast
dan wordt zijn broek viesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |