Ow dat is dan best een lange periode om ze te eten.quote:Op zondag 29 december 2024 12:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
nope. familie en tot ergens half feb daarna zijn ze wel op
quote:Op zondag 29 december 2024 12:07 schreef MTheBassman het volgende:
Ach ja, deze muziek is niet aan mij besteed punt
quote:
Helaas. Beste stuk gemist.quote:
zo lekker zijn ze dus....quote:Op zondag 29 december 2024 12:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is dan best een lange periode om ze te eten.
Dat is wel een gemis jaquote:Op zondag 29 december 2024 12:08 schreef Strani het volgende:
Trouwens, nu dat we de TV-ster hebben zien we ook niet meer al die statistiekjes. Ik vind het wel jammer dat ik nou niet meer lees dat bijvoorbeeld 16 procent van de stemmers op Welcome to the Black Parade geel als lievelingskleur heeft.
Ik ben haar niet opgevallen denk ik, stonden allemaal ander langharig tuig om me heen.quote:
Puberrock, maar voor een keer per jaar wel prima ja.quote:Op zondag 29 december 2024 12:07 schreef MTheBassman het volgende:
Ach ja, deze muziek is niet aan mij besteed maar prima zo eens per jaar
via de broser naar nporadio2... ik zie nog gewoon feitjes en statistiekjesquote:Op zondag 29 december 2024 12:08 schreef Strani het volgende:
Trouwens, nu dat we de TV-ster hebben zien we ook niet meer al die statistiekjes. Ik vind het wel jammer dat ik nou niet meer lees dat bijvoorbeeld 16 procent van de stemmers op Welcome to the Black Parade geel als lievelingskleur heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |