Zou je zeggen dat ik een klootzak ben?quote:Op zondag 29 december 2024 11:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Keihard klootzak schreeuwen, hihaho
Kijk jij snaptquote:Op zondag 29 december 2024 11:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze is van plan om niet om half 11 nog eens met die lakens bezig te moeten terwijl ze wil slapen
ow das nog iets later dan half 11quote:Op zondag 29 december 2024 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zitten nu lakens in de wasmachine en ik vergeet wel eens om schoon terug te doen totdat ik naar bed ga. En aangezien het vanavond wel eens een latertje kan worden, heb ik geen zin om 1 uur 's nachts nog dekbedden in een laken te proppen.
ja volledig herkenbaar.... meerdere in de KSC hebben er ervaring mee ookquote:
#sweetmemoriesquote:Op zondag 29 december 2024 12:00 schreef Isorden het volgende:
The Black Parade is zo'n nummer wat je bij de allereerste piano toon al herkent.
Dit is gewoon haar stem.quote:Op zondag 29 december 2024 12:01 schreef Strani het volgende:
Is deze mevrouw verkouden of klinkt ze altijd zo nasaal?
Ze is als kind in een ketel verkoudheidsvirussen gevallen.quote:Op zondag 29 december 2024 12:01 schreef Strani het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2024 12:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze is als kind in een ketel verkoudheidsvirussen gevallen.
Carmen Verheul heeft ergens toch best een sexy stemquote:Op zondag 29 december 2024 12:01 schreef Strani het volgende:
wij hebben ze allemaal opgerold...quote:
Ja, daar ken ik haar ook van. Vind dat raadsel van haar om 8 uur ook altijd leuk.quote:Op zondag 29 december 2024 12:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En ze is erg leuk. Ze is bijna altijd in de ochtend bij JW en Jeroen.
Jaquote:Op zondag 29 december 2024 12:01 schreef Strani het volgende:
Ik vind het een prettige stemquote:Op zondag 29 december 2024 12:02 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan toch nieuwslezeres worden... dan heb je doorzettingsvermogen.
Ken je Este Haim al?quote:Op zondag 29 december 2024 12:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vrouwen die basgitaar spelen
Laten we nou weer allemaal delen een random getal in de TT staan?quote:
al dat randstad nieuws normaal gesproken is ook wel de huidbaarheidsdatum voorbijquote:
Ja maar als ze dat niet doen worden de Limburgers boos en willen ze zich afscheiden van Nederland.quote:
Ze mogen ook gewoon gitaar spelen hoor.quote:Op zondag 29 december 2024 12:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is wit en het kruipt over de vloerquote:Op zondag 29 december 2024 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar ken ik haar ook van. Vind dat raadsel van haar om 8 uur ook altijd leuk.
Die vrouw presenteert ook al zo lang als ik me kan herinneren in de ochtend het nieuws.quote:Op zondag 29 december 2024 12:02 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Carmen Verheul heeft ergens toch best een sexy stem
Heb nog zo'n ouderwetse tang uit de erfenis.quote:
Rollegies! lekker, met slagroomquote:
Ja ik probeer ook altijd mee te raden.quote:Op zondag 29 december 2024 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar ken ik haar ook van. Vind dat raadsel van haar om 8 uur ook altijd leuk.
Deze man weetquote:Op zondag 29 december 2024 12:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ze is vast een ochtendpersoonquote:Op zondag 29 december 2024 12:04 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Die vrouw presenteert ook al zo lang als ik me kan herinneren in de ochtend het nieuws.
Petje af hoor dat je dat zoveel jaren volhoudt, iedere ochtend zo vroeg opstaan.
Je hebt niet geleefd als je WTTBP niet met gale_boetticher hebt gezongenquote:Op zondag 29 december 2024 12:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zin in Emohemian Rhapsody. Zal alleen geen albumversie zijn helaas
uhuh gisteren ruim 1200 gemaaktquote:Op zondag 29 december 2024 12:04 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Rollegies! lekker, met slagroom
Maar waarom zou je zoiets doms doen?quote:Op zondag 29 december 2024 12:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ze mogen ook gewoon gitaar spelen hoor.
[ afbeelding ]
Vroeg opstaan kun je best aan wennen hoor.quote:Op zondag 29 december 2024 12:04 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Die vrouw presenteert ook al zo lang als ik me kan herinneren in de ochtend het nieuws.
Petje af hoor dat je dat zoveel jaren volhoudt, iedere ochtend zo vroeg opstaan.
Je hebt soberso niet geleefd als je niet met FOK!kers in een donkere kelder liedjes hebt gezongen.quote:Op zondag 29 december 2024 12:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je hebt niet geleefd als je WTTBP niet met gale_boetticher hebt gezongen
Met alleen basgitaren kom je niet zo ver?quote:Op zondag 29 december 2024 12:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Maar waarom zou je zoiets doms doen?
Ja, ik ook. Maar heb vaak geen idee.quote:Op zondag 29 december 2024 12:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja ik probeer ook altijd mee te raden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |