Tsja het duurde echt wel even voordat topic open was, het was niet alsof ik meteen zo snel mogelijk tikte, klikte en kaapte. Ik deed alles op m'n dooie gemakkie en had nog 15 seconden gewacht totdat ik op openen klikte.quote:Op zondag 29 december 2024 10:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoop dat Kopiko een vlaag van teveel oestrogeen had en sowieso weg moest en dit als mooi excuus zag
Ach komt wel goed.quote:Op zondag 29 december 2024 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja het duurde echt wel even voordat topic open was, het was niet alsof ik meteen zo snel mogelijk tikte, klikte en kaapte. Ik deed alles op m'n dooie gemakkie en had nog 15 seconden gewacht totdat ik op openen klikte.
Maar ging waarschijnlijk ook om de reacties erna.
Ook wel jeugdsentiment.quote:Op zondag 29 december 2024 10:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind dit wel lekker hoor. Sowieso wel een leuk album.
Ik vind dat altijd een matig excuus. Inmiddels ben je ouder en wijzer toch?quote:
Zing eens…quote:Op zondag 29 december 2024 10:38 schreef LTVDK het volgende:
Vond hiervan destijds de hardstyle remix van de Organ Donor's best leuk
Ook schandalig.quote:Op zondag 29 december 2024 10:37 schreef SonicVolcano het volgende:
Overigens ook geen Godley & Creme in de lijst. Cry
Vertel..quote:Op zondag 29 december 2024 10:37 schreef alopio het volgende:
Er is wel veel aan de hand dit uur trouwens
De golden oldies gaan er toch langzaam maar zeker uit. The Supremes bijvoorbeeld staan er niet meer hoorde ik Stenders van de week zeggen bij Radio Veronica.quote:Op zondag 29 december 2024 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit stond ook jaren in de top 100.
Dat betwijfel ik, maar als jij het zegt.quote:Op zondag 29 december 2024 10:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een matig excuus. Inmiddels ben je ouder en wijzer toch?
Maar ook geen Under Your Thumb en Englisman in NY (nee, niet die van Sting)…quote:Op zondag 29 december 2024 10:37 schreef SonicVolcano het volgende:
Overigens ook geen Godley & Creme in de lijst. Cry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |