abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport zondag 29 december 2024 @ 10:30:10 #276
274204 crew  Mexicanobakker
pi_216065280
Origineel van Intenso Project!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 29 december 2024 @ 10:30:15 #277
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_216065284
Deze is wel fijn zo even tussendoor ^O^
  zondag 29 december 2024 @ 10:30:28 #279
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_216065286
quote:
10s.gif Op zondag 29 december 2024 10:29 schreef LTVDK het volgende:
I don't like cricket
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_216065287
*G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G*
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
  zondag 29 december 2024 @ 10:30:30 #281
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zondag 29 december 2024 @ 10:30:33 #282
22565 asco
Los in deze tent
pi_216065290
Dit is toch ook gruwelijk aan het zakken of wat?
pi_216065291
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  Redactie Sport zondag 29 december 2024 @ 10:30:37 #284
274204 crew  Mexicanobakker
pi_216065292
Dit stond ook jaren in de top 100.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_216065293
Ik denk dat ik 10cc
  zondag 29 december 2024 @ 10:30:39 #286
363891 laxus13
Gotta Catch Em' All
pi_216065294
*O* *O* *O*
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
  zondag 29 december 2024 @ 10:30:44 #287
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_216065295


*O* *G* *O* *G*
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  zondag 29 december 2024 @ 10:31:00 #288
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_216065296
Dreadlock Pussy hoor je ook nooit meer wat van he
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
pi_216065297
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit stond ook jaren in de top 100.
Ja, maar staat rond 500 wel prima
pi_216065298
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 10:30 schreef asco het volgende:
Dit is toch ook gruwelijk aan het zakken of wat?
Ja, volgens mij ook. (8>
  Redactie Frontpage zondag 29 december 2024 @ 10:31:10 #291
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_216065299
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2024 10:30 schreef Gretzl het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Heeft lang geduurd tot ik hoorde dat het 'I don't like reggae dub' moest zijn :@
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 29 december 2024 @ 10:31:12 #292
363891 laxus13
Gotta Catch Em' All
pi_216065300
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit stond ook jaren in de top 100.
Staat hier toch op een betere positie en bovendien is I'm Not In Love stukken beter :P
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
  zondag 29 december 2024 @ 10:31:27 #293
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_216065302
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 10:30 schreef asco het volgende:
Dit is toch ook gruwelijk aan het zakken of wat?
is gestegen
  zondag 29 december 2024 @ 10:31:41 #294
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_216065304
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 10:31 schreef alopio het volgende:

[..]
Ja, maar staat rond 500 wel prima
681 is toch niet rond 500?
Make love, not war ☮
pi_216065306
Gaan de joints al rond in het cafe
pi_216065307
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit stond ook jaren in de top 100.
We spreken hier van een vroegtijdige zaadlozing?
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
pi_216065308
Wie pakt de lapo?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_216065309
quote:
2s.gif Op zondag 29 december 2024 10:31 schreef Diaan73 het volgende:

[..]
681 is toch niet rond 500?
Ik reken ruim

Of dacht je dat ik met 30cm ook echt 30cm bedoelde
  Redactie Frontpage zondag 29 december 2024 @ 10:32:11 #299
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_216065310
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2024 10:31 schreef peaceman het volgende:

[..]
is gestegen
Ooit stond het op 37
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 29 december 2024 @ 10:32:23 #300
22565 asco
Los in deze tent
pi_216065313
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2024 10:31 schreef peaceman het volgende:

[..]
is gestegen
Ff gekeken. Ja, dit jaar wel inderdaad. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')