SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hoempapa over de première van de film nav een al jaren lopende musical niet meegekregen?quote:
J en zijn vrienden gaan inderdaad al jaren naar feesten van Oldschool Gangsters. Goede club is dat. Ik ben dan meestal de taxi dus ik krijg er ook nog wel iets van mee. Rob draait over een paar weken op de voetbalclub van zijn nichtje. Gewoon een uurtje, om 18.00. Dat is voor die theatershow dus wij gaan er ook maar naartoequote:Op dinsdag 31 december 2024 06:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oliebollen met Rob uit Parkzicht, goede gozer, in september nog gezien op Wooferland.
Die doet nu o.a. Oldskool Gangsters, waarbij hij o.a. een beetje de mentor is van een jonge, veelbelovende vrouwelijke DJ hier uit de regio, Noxa.
Dit soort onvoorziene verrassingen zijn altijd leuk. Tof!
quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
J en zijn vrienden gaan inderdaad al jaren naar feesten van Oldschool Gangsters. Goede club is dat. Ik ben dan meestal de taxi dus ik krijg er ook nog wel iets van mee. Rob draait over een paar weken op de voetbalclub van zijn nichtje. Gewoon een uurtje, om 18.00. Dat is voor die theatershow dus wij gaan er ook maar naartoe![]()
We hebben vanavond 5 soorten saté.quote:Bijzondere dag had jij gisteren inderdaad, dat ging alle kanten op. Wat een leuk idee, zo'n satéfeest. Die ga ik onthouden.
Wij doen ook weer mee met de quizquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:09 schreef Morgane89 het volgende:
Gewoon thuis in verband met bange kat: check.
Peuter gaat naar bed en maken we op tijd wakker, man gaat waarschijnlijk ook nog even naar bed![]()
Vanavond champagne uit m'n kerstpakket, appelbeignets en chips en een online quiz van Upbeatles.
Peuter vroeg de vorige keer nog bijna een week of we 's nachts weer 'lichtjes gaan kijken'
Emmers ja - bouwemmers van 12L. Dan raakt raakt het tijdens het rijzen het theedoek ook niet. Goed, nu net klaar. 2kg met niks en 2kg met rozijnen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:00 schreef AnneX het volgende:
Oh ontbijt met een heerlijk luchtige vette oliebol met krenten, rozijnen en appel![]()
van de buurvrouw.
Succes @:derLudolf Emmers![]()
Voor vanavond heeft de buurman de vuurkorf al afgemeld gezien de weersverwachting.
Ransel m terug in vormquote:Op maandag 30 december 2024 18:36 schreef Queller het volgende:
We zijn eruit: mijn schildklier hangt weer een beetje té ontspannen in de beat. Nu zachtjes duimen dat mijn haar een beetje wil blijven zitten de komende tijd!
Voor het geval ik hier pas overmorgen weer ben: fijne jaarwisseling. Pas goed op jezelf en elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |