Hier in het keurige regeltjesdorp gaat t helemaal los. #verbodquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Groeten uit een stad met een vuurwerk afsteek verbod
[ afbeelding ]
Valt mee toch.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Groeten uit een stad met een vuurwerk afsteek verbod
[ afbeelding ]
Dit was een fractie van een seconde en maar een klein zichtbaar stukje. Tijdens de conference moest ik de ondertiteling aanzetten, was soms niet te verstaan.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Valt mee toch.
Half jaar oude golden retriever van nichtje geeft geen neuk om vuurwerk, ligt rustig onder tafel te slapen en af en toe even rondje kwispelend om aandacht te vragen.
Oh, dan loop je de hele dag achter. Al is het maar 10 minuten.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Middag!
Om ‘s morgens heeeeel vroeg erachter te komen dat je autosleutels niet liggen waar ze altijd liggen: niet fijn![]()
Tien stressvolle minuten later gelukkig alsnog gevonden dus ik was maar een beetje te laat bij de eerste cliënt.
Het was de Notenkraker & Muizenkoning van het Nederlands nationaal ballet.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, dan loop je de hele dag achter. Al is het maar 10 minuten.
@:Candaasje hoe vond je het ballet? Was het de voorstelling van het Nedl. Dans Theater, die hele mooie recensies kreeg.
Vanwege de wind werd het vuurwerk een stukkie verderop afgestoken.
Culemborg aan de overkant leek wel oorlog daar.
Het siervuurwerk was prachtig. De knallen minder.
Na 1 uur was het gewoon stil! En vanmorgen ook nog steeds!
Straks wonen er 9 jochies (!) nu 10-12 jaar…Ben benieuwd.
@:Vlindertje89 Gevraagd aan vaders: basisschool, groep 7/8 geeft geen voorlichting over omgaan met vuurwerk 🧨
Verder doe ik mee met Kaatje: aftuigen de kerstmis spullen.
Nog 1 keertje dan![]()
🎄🤶
Welkom terug Zet, met blaar.
Overbodige kerstversiering mn lichtsnoeren - ook van moeders toen - is naar het Kinderziekenhuis gegaan.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, de kerstspullen in de kast in de schuur opgeborgen. Afgelopen jaar hebben de tassen in een hoekje gestaan. Komende december die kast maar eens uitruimen, er zit nog zoveel kerstpul in dat ik niet gebruik
Ik zet het volgend jaar wel op een weggeefhoek. Denk dat er nu niemand naar taalt. En ik heb ook geen zin om alles uit te zoeken, best frisjes in de schuur..quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Overbodige kerstversiering mn lichtsnoeren - ook van moeders toen - is naar het Kinderziekenhuis gegaan.
En opgeruimd staat netjes.
Bingo ¤ 2,50 op een half lot.
Naast Dedemsvaart, niet ver van Ommen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:41 schreef borisz het volgende:
Ik moest even googelen waar Balkbrug ook al weer lag.
Dat hoorde ik en dacht aan jou. 🎶 🎼 🎙quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:26 schreef Blues het volgende:
Weten jullie nog van dat bijzondere, speciale, ontzettend gave![]()
concert voor de Earring in september waar ik bij was?
De docu erover is vanaaf (en terug te kijken.) TIPPIE!
https://www.npodoc.nl/documentaires/2025/01/de-earring-en-ik.html
Bedankt voor de tip. Hij staat nu aan. We zijn vandaag restjes aan het kijken. 1 langlaufwedatrijd, 3 biatlonwedstrijden, opening Top2000, Top2000 a gogo, Pieter Derks, 2 voor 12.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:26 schreef Blues het volgende:
Wat een persoonlijke verhalen hoor je dan !quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:26 schreef Blues het volgende:
Cesar Zuiderwijk heeft eens een drum-clinic gegeven op onze middelbare school in Westerbork. Wie wil me aanraken?quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:34 schreef Blues het volgende:
Ik zat met kippenvel en soms tranen te kijken. Wat een mooie persoonlijke docu is het geworden, heftige verhalen.![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:33 schreef flipsen het volgende:
Cesar Zuiderwijk heeft eens een drum-clinic gegeven op onze middelbare school in Westerbork. Wie wil me aanraken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |