Ontbijtkoek.quote:
Oh ja Leo vond ik ook echt hilarisch. Ik lag dubbel bij elke scene van hem.quote:Op zondag 29 december 2024 00:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat laatste zinnetje was in mijn hoofd met stem van Leo
Red met his foot up your ass blijft ook een goeie
We hebben al betere uren gehad.quote:
Truste mien jongquote:Op zondag 29 december 2024 00:59 schreef Isorden het volgende:
Mooie tijd om te gaan maffen.![]()
![]()
Truste mensen
Sleep well Isoquote:Op zondag 29 december 2024 00:59 schreef Isorden het volgende:
Mooie tijd om te gaan maffen.![]()
![]()
Truste mensen
Kan de eerste 20-25 min. overslaan en wat gaan terugluisteren zo te zienquote:
Mwah. Jeroen doet juist weer vrij veel met het publiek en ook zonder het publiek.. Juist op een vervelende manier, maar hij doet het wel.quote:Op zondag 29 december 2024 00:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Desiree doet eigenlijk niks bijzonders met het publiek. En Jeroen gaat even 10 seconden op een pan slaan.
Dat zou helemaal mooi zijn.quote:Op zondag 29 december 2024 01:00 schreef Gretzl het volgende:
Toch liever dezeTunnel(s)
eens in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ, wat jij @:Rellende_ROtscholier?
Bekijk deze YouTube-video
Mooiste van 90s show ookquote:Op zondag 29 december 2024 01:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh ja Leo vond ik ook echt hilarisch. Ik lag dubbel bij elke scene van hem.
Slaap lekker Fela.quote:Op zondag 29 december 2024 01:01 schreef Felagund het volgende:
Komend uur niet heel bijzonder, mooie tijd om te gaan slapen idd.
Ik heb ergens nog het gekke idee dat ie niet eens dood isquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 29 december 2024 01:01 schreef Felagund het volgende:
Je gaat best wel veel missen.quote:Op zondag 29 december 2024 01:01 schreef Felagund het volgende:
Sleep well Felaquote:Op zondag 29 december 2024 01:01 schreef Felagund het volgende:
Dat hij gewoon een heel erge kater heeft?quote:Op zondag 29 december 2024 01:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ergens nog het gekke idee dat ie niet eens dood is
2x kut.quote:
Haha, weer zo'n grapjas.quote:Op zondag 29 december 2024 01:01 schreef Felagund het volgende:
Heb niet veel met Guns N‘ Rosesquote:
Nou nee, meer dat het misschien een handige manier is om helemaal in de anonimiteit te verdwijnen, maar goed dat was nu natuurlijk eigenlijk ook al het gevalquote:Op zondag 29 december 2024 01:03 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat hij gewoon een heel erge kater heeft?
Zeg je nu dat je grotere fan bent geworden van Desiree dan van Annemieke en Emmely?quote:Op zondag 29 december 2024 00:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik vind haar niet minder vakkundig dan een Ruud, of Mo, of Jeroen, of Daniël, of Barend ......
Enige die beter is is Annemieke en Emmely
Desi Outersequote:Op zondag 29 december 2024 01:03 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat hij gewoon een heel erge kater heeft?
Nee nee!quote:Op zondag 29 december 2024 01:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je grotere fan bent geworden van Desiree dan van Annemieke en Emmely?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sex Pistols bestaan nog?quote:Op zondag 29 december 2024 01:05 schreef mario390 het volgende:
volgend jaar in oostenrijk en de sex pistols vorband support
Twee keer in de hele lijst is dat eigenlijk ook al.quote:Op zondag 29 december 2024 01:05 schreef ok01 het volgende:
Twee keer Guns n roses in een uur vind ik ook wat teveel van het goede
Mooie support act hoor!quote:Op zondag 29 december 2024 01:05 schreef mario390 het volgende:
volgend jaar in oostenrijk en de sex pistols vorband support
Ik vind Paul ook nog wel prima.quote:Op zondag 29 december 2024 01:05 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee nee!
1. Annemieke
2. Emmely
3. Desiree
Rest is .... nou ja kut.
Ze hebben hem onderzocht, ik geef ze dan toch maar het voordeel van de twijfelquote:Op zondag 29 december 2024 01:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou nee, meer dat het misschien een handige manier is om helemaal in de anonimiteit te verdwijnen, maar goed dat was nu natuurlijk eigenlijk ook al het geval
Desiree leest alles voor, dat is niet veel. Annemieke is gewoon een doorgewinterde 'meester' van het vak, Emmely doet het aardig maar mag nog iets meer jaren maken.quote:Op zondag 29 december 2024 01:05 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee nee!
1. Annemieke
2. Emmely
3. Desiree
Rest is .... nou ja kut.
Weinig op aan te merken inderdaad.quote:
Ja Rabbering is op zich ook prima te hebben, niet te aanwezig.quote:
Maar biertjes atten in de vroege middag hoeft nou ook weer niet.quote:Op zondag 29 december 2024 01:07 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja Rabbering is op zich ook prima te hebben, niet te aanwezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |