Ontbijtkoek.quote:
Oh ja Leo vond ik ook echt hilarisch. Ik lag dubbel bij elke scene van hem.quote:Op zondag 29 december 2024 00:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat laatste zinnetje was in mijn hoofd met stem van Leo
Red met his foot up your ass blijft ook een goeie
We hebben al betere uren gehad.quote:
Truste mien jongquote:Op zondag 29 december 2024 00:59 schreef Isorden het volgende:
Mooie tijd om te gaan maffen.![]()
![]()
Truste mensen
Sleep well Isoquote:Op zondag 29 december 2024 00:59 schreef Isorden het volgende:
Mooie tijd om te gaan maffen.![]()
![]()
Truste mensen
Kan de eerste 20-25 min. overslaan en wat gaan terugluisteren zo te zienquote:
Mwah. Jeroen doet juist weer vrij veel met het publiek en ook zonder het publiek.. Juist op een vervelende manier, maar hij doet het wel.quote:Op zondag 29 december 2024 00:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Desiree doet eigenlijk niks bijzonders met het publiek. En Jeroen gaat even 10 seconden op een pan slaan.
Dat zou helemaal mooi zijn.quote:Op zondag 29 december 2024 01:00 schreef Gretzl het volgende:
Toch liever dezeTunnel(s)
eens in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ, wat jij @:Rellende_ROtscholier?
Bekijk deze YouTube-video
Mooiste van 90s show ookquote:Op zondag 29 december 2024 01:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh ja Leo vond ik ook echt hilarisch. Ik lag dubbel bij elke scene van hem.
Slaap lekker Fela.quote:Op zondag 29 december 2024 01:01 schreef Felagund het volgende:
Komend uur niet heel bijzonder, mooie tijd om te gaan slapen idd.
Ik heb ergens nog het gekke idee dat ie niet eens dood isquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 29 december 2024 01:01 schreef Felagund het volgende:
Je gaat best wel veel missen.quote:Op zondag 29 december 2024 01:01 schreef Felagund het volgende:
Sleep well Felaquote:Op zondag 29 december 2024 01:01 schreef Felagund het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |