quote:Op zondag 29 december 2024 00:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, eens. Echt zo'n gast die op de middelbare school iedere week wel een keer in een kluisje kwam te zitten, of zijn kleren werden gejat terwijl hij aan het douchen was ofzo.
Gaat nog wel ff duren dusquote:Op zondag 29 december 2024 00:54 schreef Dagoduck het volgende:
Zitten ook weer twee van die dames die in beeld willen. Zusjes, influencer tiktokkers zonder volgers.
Ik geef op, al wordt het wel rustiger. Ik ga het over een half uurtje nog een keer proberen.quote:
That 70s showquote:
Ruud gaf toch ook eerder aan de T2000 een vervelende klus te vinden?quote:Op zondag 29 december 2024 00:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik acht de kans bijzonder groot dat ze 'verplicht' iets moeten doen ja. Anders komen ze het jaar erna niet meer terug, want ze vallen dan niet voldoende op. Dat zie je vooral bij Ruud die dan verplicht af en toe maar heel stom 'Biertje!' roept...
Slim!quote:Op zondag 29 december 2024 00:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik geef op, al wordt het wel rustiger. Ik ga het over een half uurtje nog een keer proberen.
Rapporteer ze.quote:Op zondag 29 december 2024 00:54 schreef Dagoduck het volgende:
Zitten ook weer twee van die dames die in beeld willen. Zusjes, influencer tiktokkers zonder volgers.
quote:Op zondag 29 december 2024 00:53 schreef Gretzl het volgende:
Hier had ipvOfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dire Sraits ook iets moderners en minder zaaddodends kunnen staan, bijvoorbeeld een anthem van de Franse rockband Phoenix![]()
Bekijk deze YouTube-video
Heb trouwens niet veel tegen Dire Straits.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
De buren zijn deze week voor het eerst blij met mijn volumequote:Op zondag 29 december 2024 00:55 schreef PzKpfw het volgende:
De radio staat hier op standje burenruzie.
Ik ben geen Ruud fan maar dat doet hij dan wel weer geniaalquote:Op zondag 29 december 2024 00:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik acht de kans bijzonder groot dat ze 'verplicht' iets moeten doen ja. Anders komen ze het jaar erna niet meer terug, want ze vallen dan niet voldoende op. Dat zie je vooral bij Ruud die dan verplicht af en toe maar heel stom 'Biertje!' roept...
Ik kreeg net al een appje van de onderbuurvrouwquote:Op zondag 29 december 2024 00:55 schreef PzKpfw het volgende:
De radio staat hier op standje burenruzie.
Kan je ze niet moonen?quote:Op zondag 29 december 2024 00:54 schreef Dagoduck het volgende:
Zou kunnen. Dat druipt er bij hem aan alle kanten ook wel vanaf. Daarom zou die het ook gewoon niet meer moeten doen.quote:Op zondag 29 december 2024 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ruud gaf toch ook eerder aan de T2000 een vervelende klus te vinden?
Epischquote:Op zondag 29 december 2024 00:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
That 70s show![]()
Heb dat echt grijs gedraaid op mijn dvd speler vroeger
Dat zijn de echtequote:Op zondag 29 december 2024 00:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er staat één opa in die kroeg helemaal los te gaan.
Ik weet niet of ze oud genoeg zijn, straks word ik geannuleerd.quote:
Op zich nog wel ja.quote:Op zondag 29 december 2024 00:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik ben geen Ruud fan maar dat doet hij dan wel weer geniaal
"Well DAMN Jackie, i cant control the weather:"quote:Op zondag 29 december 2024 00:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Episch@:Viv en ik gebruiken nog heel vaak van die oneliners van 70s show
Zoals "I said goodbye" als iemand niet wil luisteren
of "Amedica" als wij niet uit onze woorden komen
Normaal komt vast nog wel een paar keer voorbij.quote:
Kijkt wel lekker weg.quote:
Er zijn er vast genoeg die het wel leuk zouden vinden.quote:Op zondag 29 december 2024 00:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou kunnen. Dat druipt er bij hem aan alle kanten ook wel vanaf. Daarom zou die het ook gewoon niet meer moeten doen.
Mijn citaten zijn vooral van Red en een beetje Hyde. Dat waren ook mn favoriete personages.quote:Op zondag 29 december 2024 00:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Episch@:Viv en ik gebruiken nog heel vaak van die oneliners van 70s show
Zoals "I said goodbye" als iemand niet wil luisteren
of "Amedica" als wij niet uit onze woorden komen
Hopelijk geen dick picquote:Op zondag 29 december 2024 00:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kreeg net al een appje van de onderbuurvrouw
Happertquote:Op zondag 29 december 2024 00:58 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Normaal komt vast nog wel een paar keer voorbij.
Iets met voeten en konten?quote:Op zondag 29 december 2024 00:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mijn citaten zijn vooral van Red en een beetje Hyde. Dat waren ook mn favoriete personages.
Ik vind daardoor dumbass nu een geweldig scheldwoord. En van Hyde natuurlijk 'So there's this car that runs on water man...'
Dat lijkt mij ook wel ja.quote:Op zondag 29 december 2024 00:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er zijn er vast genoeg die het wel leuk zouden vinden.
#gehandicaptenbonusquote:Op zondag 29 december 2024 00:58 schreef Dagoduck het volgende:
Ook iemand in zo'n rolstoel die zich niet kan bewegen. Moet ik daar nu tegen concurreren.
Desiree doet eigenlijk niks bijzonders met het publiek. En Jeroen gaat even 10 seconden op een pan slaan.quote:Op zondag 29 december 2024 00:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat laatste zinnetje was in mijn hoofd met stem van Leoquote:Op zondag 29 december 2024 00:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mijn citaten zijn vooral van Red en een beetje Hyde. Dat waren ook mn favoriete personages.
Ik vind daardoor dumbass nu een geweldig scheldwoord. En van Hyde natuurlijk 'So there's this car that runs on water man...'
Nee, wel een tieten fotoquote:
quote:795 Civil War Guns N' Roses
794 Give A Little Bit Supertramp
793 Don't Cry Guns N' Roses
792 She's Not There Santana
791 9 To 5 Dolly Parton
790 Down Under Men At Work
789 Zwart Wit Frank Boeijen Groep
788 Like A Hurricane Neil Young
787 Let's Dance David Bowie
786 More Than A Woman Bee Gees
785 Zij Maakt Het Verschil De Poema's
784 Father And Son Cat Stevens
"Your asses have vacancies, and my foot's looking for a room"quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 29 december 2024 00:59 schreef Isorden het volgende:
Mooie tijd om te gaan maffen.![]()
![]()
Truste mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |