Doemscenario.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:28 schreef MTheBassman het volgende:
Laat dit alsjeblieft de laatste Script zijn, ik kan er niet meer tegen
Wil hij ook wel...quote:
Demensequote:Op zaterdag 28 december 2024 23:30 schreef Fred_B het volgende:
Hoe komt dit soort niksigheid in het linkerrijtje?
Nederland smakeloos enzoquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:30 schreef Fred_B het volgende:
RBC Roosendaal stond er ook ooit, even. Shit happensquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:30 schreef Fred_B het volgende:
en daarna komen wij ook nog eens ergens aan, maar niet hierquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik blijf tot iets na middernacht. Stadsgenote Anneke van Godsbergen komt nog met The Gathering
In de auto een shotje genomen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:30 schreef PzKpfw het volgende:
Net te laat hier voor de wals, net in de auto nog wel even van kunnen genieten.
Waarom kan dat niet?quote:
Ik begrijp niet helemaal wat The Gathering zo hoog doet terwijl een Delain en een Epica in geen velden of wegen te bekennen zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik blijf tot iets na middernacht. Stadsgenote Anneke van Godsbergen komt nog met The Gathering
Ladies en people he.quote:
Heb je nummer 2 van de lijst gezien?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:30 schreef Fred_B het volgende:
Dit mag ook wel naar de 4e divisie.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:31 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
RBC Roosendaal stond er ook ooit, even. Shit happens
Goenavundquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
on bended nie ders no wee toe bie frie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |