SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Gifjes:![]()
Finale Luke - Van Gerwen 7-1quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:40 schreef Bezsen het volgende:
Stelling: van Gerwen wint dit WK niet
Aangenomen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:40 schreef Bezsen het volgende:
Stelling: van Gerwen wint dit WK niet
Stukje homosexquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
Kon wel een verliefd stelletje zijn…. Heel erg dit
Spreek voor jezelf lutserquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vlaggetjeseer interesseert niemand een reet.
Het gaat om kwaliteit en niet om kwantiteit.
Volgende ronde Nebrida of De Graaf en daarna Van den Bergh of Rydz. Boeiend.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Tsjonge jonge. Zo ga je niet ver komen maikul
Zijn homootjes denk ikquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb hem gekekenquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Heeft iemand die Vincent en Michael docu gezien? Enig idee waarom Vincent emotioneel werd?
Is niet voor niets het uithangbord van PSV net als doe Verstappenquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker in Eindje met Fons Spooren neuken
Die podcast van Vincent is ook beter weg te kijken dan ik verwacht hadquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb hem gekeken
Het is wel heel veel zelfbevlekking. Luisteren naar Vincent is fijn, maar hij blijft onsympathiek. vGerwen is nauwelijks verstaanbaar
Geen idee waarom hij emotioneel werd
Wil je net zo dik als Watjemina worden?quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:45 schreef Poepz0r het volgende:
Ik snij even een salami worst aan allen
Oh ja ik kan er nog wel even een toastje franse kaas bij pakken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:45 schreef Poepz0r het volgende:
Ik snij even een salami worst aan allen
Is ook wel een man met buien.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die podcast van Vincent is ook beter weg te kijken dan ik verwacht had
Lucky you. Ik krijg net nootjesquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
ik eet nu ijstaart
Geen aanleg voor allenquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wil je net zo dik als Watjemina worden?
Ik ben groot Evans fanquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Evans tegen Rydz kan een leuk tempopotje worden
De besmetting van Wright is natuurlijk (via een analist die later nog moest spelen) begonnen bij Koerdquote:
Laat het u smaken meneerquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
ik eet nu ijstaart
Wiequote:Op zaterdag 28 december 2024 22:43 schreef Tjacka het volgende:
Is niet voor niets het uithangbord van PSV net als doe Verstappen
Ik ook, dus komt goed uitquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prima, ik ben wel toe aan bed.
Net een aarschquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
ik eet nu ijstaart
Van Gerwen deed toch net een interview?quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stel je bent een persoon die geen woord Engels spreekt. Moeten ze dan ook zo'n interview doen
Ja dat zie je toch aan MVGquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stel je bent een persoon die geen woord Engels spreekt. Moeten ze dan ook zo'n interview doen
White met snorquote:
"I felt like a fish on the stage"quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben al vanaf de 24e onderweg naar van alles en nog wat, morgen en maandag ook, woensdag pas rustquote:
Dinsdag knalluhhhhquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf de 24e onderweg naar van alles en nog wat, morgen en maandag ook, woensdag pas rust
Gedwongen of? Je weet toch dat het WK bezig is?quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf de 24e onderweg naar van alles en nog wat, morgen en maandag ook, woensdag pas rust
Hier gaat van alles fout.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik veel van de avonden wel ''vrij'', je kunt niet alles hebbenquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:56 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Naar. Wereldgozer en ik plannen om het wk heen (zoveel mogelijk)
Omdat hij onder de 18 is mag hij geen reclame maken voor gokbedrijven, duhhhhhquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:57 schreef WAvanBuren het volgende:
Best vreemd dat Littler als enige(?) niet met Paddypower op zijn shirt hoeft te spelen.
Ach, dat valt mee. Als je er ook maar wat voor teruf krijgt!quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik veel van de avonden wel ''vrij'', je kunt niet alles hebben
Tot morgenquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik haak af voor vandaag, bis later
mag niet bij minderjarigen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:57 schreef WAvanBuren het volgende:
Best vreemd dat Littler als enige(?) niet met Paddypower op zijn shirt hoeft te spelen.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:58 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ach, dat valt mee. Als je er ook maar wat voor teruf krijgt!
Oke @Dr_Flashquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik haak af voor vandaag, bis later
Stukje prikkelsquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:57 schreef Evangelion het volgende:
Ik op oudjaarsavond op mijn zolderkamer met noise cancelling
[ afbeelding ]
Xenaquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Boooooooooooh vaak op af liggen beren toen ik 11 was
Aahh! Wist ik veel wat Paddypower wasquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:58 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Omdat hij onder de 18 is mag hij geen reclame maken voor gokbedrijven, duhhhhh
Tegen de regerend runner op van het PDC Wk. Een gelijkwaardige match-up dusquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Regerend runner-up van het News of the World tournament Ian White
Dat is je zou zeggen cmon MVV Maastricht (versus Real Madrid)quote:
MVV uit, altijd lastig.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is je zou zeggen cmon MVV Maastricht (versus Real Madrid)
Pokémon Theme Songquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:01 schreef hollandia02 het volgende:
Ik zal Rockin All Over The World doen als ik daar mag staan
Dr. Alban - It's My Life lijkt me een gat in de markt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:01 schreef hollandia02 het volgende:
Die mag die mof hebbenquote:
Ja leuk nummer maar heeft al enequote:Op zaterdag 28 december 2024 23:01 schreef hollandia02 het volgende:
Godennummerquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:01 schreef hollandia02 het volgende:
Albangodquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dr. Alban - It's My Life lijkt me een gat in de markt.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dr. Alban - It's My Life lijkt me een gat in de markt.
Alleen Luke is geen onderhond tegen Luke.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:02 schreef PSVCL het volgende:
bijna iedereen is underdog tegen litler
bohquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
ik eet nu ijstaart
Winst niet directquote:
Echte darter dusquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
17 en nu al kalend en vies dik
Zeg het maar.
id fraude in werkelijkheid is hij 37quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
17 en nu al kalend en vies dik
Zeg het maar.
Het is geen neger he.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
id fraude in werkelijkheid is hij 37
wek de UKquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon open snijden en zijn ringen tellen.quote:
Rustig Faberquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gewoon open snijden en zijn ringen tellen.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoBeste spel ooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Even op de kweekquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Littler moet nog even rijpen
Geen goede strategiequote:Op zaterdag 28 december 2024 23:09 schreef The_Undertone het volgende:
White gooit veel te veel pijlen in de T5
Godverdomme gooien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ik denk niet dat fan van United zijn je diabetes geeft.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:15 schreef Szura het volgende:
Fan van United, als er dan iets is waar hij aan onderdoor gaat…
Ik zou city city scanderen als ik tegen littler zou supporterenquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:15 schreef Szura het volgende:
Fan van United, als er dan iets is waar hij aan onderdoor gaat…
Iets te laat terug gekeerd van trainingskamp in de bergen dan duurt het altijd een aantal weken voordat je echt kunt pieken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:13 schreef Tjacka het volgende:
Luke is nog niet in vorm. Hoe komt dit @:alaphillipe_
quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik en luke the nuke hebben iets gemeen.Verschil: jij bent stukken dikker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:13 schreef Tjacka het volgende:
Beetje zelfde postuurquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Verschil: jij bent stukken dikker?
Littler moet altijd even warmdraaienquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:13 schreef Tjacka het volgende:
K dagquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou niet bijzonder allemaal. Ik kijk het morgen wel terug allen
9 darter missen en de uitschakeling van Littler. Genot.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou niet bijzonder allemaal. Ik kijk het morgen wel terug allen
Ik ben de hele dag zuipen met studievrienden van vroeger. Morgen weer de hele dag aanwezigquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waar is @:Doevelaer eigenlijk.
Wij zijn je vrienden.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:19 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag zuipen met studievrienden van vroeger. Morgen weer de hele dag aanwezig
Ik vind het maar vermoeiend als mensen een sociaal leven buiten Fok! hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Studievrienden zijn geen vrienden.
Wel ja, we hebben geen van allen dezelfde studie gedaan. Vrienden die ik 12 jaar geleden in mn eerste studiejaar in Groningen ontmoet heb dan?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Studievrienden zijn geen vrienden.
Dit “kerstdiner” is normaal altijd de 24equote:Op zaterdag 28 december 2024 23:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het ook heel kut als ‘vrienden’ die geen darts kijken hun verjaardag vieren tijdens het WK Darts.
Ik was gisteren ook met mijn studievrienden Sinterkerst vieren.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:22 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wel ja, we hebben geen van allen dezelfde studie gedaan. Vrienden die ik 12 jaar geleden in mn eerste studiejaar in Groningen ontmoet heb dan?
Als ze geen darts kijken zijn het geen vriendenquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het ook heel kut als ‘vrienden’ die geen darts kijken hun verjaardag vieren tijdens het WK Darts.
Afschietenquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als ze geen darts kijken zijn het geen vrienden
Dat staat bij Unibet nu nog steeds op 9.00quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:22 schreef Doevelaer het volgende:
Hoeveel geld zou inzetten op de uitschakeling van Littler tegen nota bene Ian “ik raak nooit iets op tv” White je opgeleverd hebben?
Geilquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:28 schreef Poepz0r het volgende:
Ik kijk nu fck me Santa 2 IPTV goden
Ziggoquote:
Wilkshirequote:Op zaterdag 28 december 2024 23:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:de_kraam , @:fetx en ik doen dat alfabet spelletje van Arjan graag met kutaankopen van Feyenoord
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vergelijken met Taylor.
BINGO.
Dat is typisch zon Maijer vraag. Ik hoop dat Bartje hem nog steltquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heeft Vincent nou al contact gehad met Michael???
6quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
We zitten op 5x 180 voor Littler.
7quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
We zitten op 5x 180 voor Littler.
Mooi op tijd, welkom.quote:
De vaste posters lijken wel naar huis.quote:
Welk kanaal, misschien heb ik dat ook.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb op de Ziggy ook een gratis soft-ero-zender. Nog nooit zoiets kansloos en intrigerends tegelijk gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |