Vooral als je ook nog eens weet waarom ze 'm zo snel speeldenquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:08 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind toch die live versie van 1.5x zo snel beter
Help me herinneren dat ik die check in het nieuwe jaarquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, het is vrij kansloos he? Ik kende het ook niet echt, maar toen ik het hoorde was het voor mij meteen kanshebber.
Van huid zoals de rest van ons denk ikquote:
Hmm, als ik naar de trend kijk... geen idee of de daling afvlakt of doorzet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, had deze nog wel een dagje hoger verwacht
Ja, briljant. We hebben minuten minder speeltijd maar doen het toch lekker helemaal.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Vooral als je ook nog eens weet waarom ze 'm zo snel speelden
quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Vooral als je ook nog eens weet waarom ze 'm zo snel speelden
Die dalingen van oude plaatjes gaan vaak niet meer zo hard de laatste jaren. Als ze 200-300 plaatsen onderuit gaan is het echt veel.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hmm, als ik naar de trend kijk... geen idee of de daling afvlakt of doorzet.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:57 schreef Gretzl het volgende:
Top 2000 café beelden zijn toch wel genieten![]()
Dacht al dat moet er een van jou zijnquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:10 schreef Dagoduck het volgende:
Jaaaa, Patrick in café los op gitaar.
Hij had er kijk op.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:08 schreef EDMAN- het volgende:
ah, mijn vader was altijd gek van Jan Akkerman
quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:10 schreef Melleyn het volgende:
Ik
[..]
Dacht al dat moet er een van jou zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dat zal vast meespelen, maar ze kregen in het programma waar die opname van is maar 4 minuten, dus ze besloten om gewoon keihard yolo te gaan.quote:
Maar Livin On A Prayer is veel beter?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:11 schreef MTheBassman het volgende:
Achteraf snap ik eigenlijk niet waarom ik op Livin on a prayer heb gestemd en niet deze.
Vanaf nu is het ditquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
SHOT THROUGH THE BALLS
AND YOU'RE IN PAIN
YOU JUST HAD
A SEX CHANGE
quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]De gitaar truc werkt dus ook in het echte cafeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat meende ik me ook te herinneren, maar ik neig eigenlijk gelijk daarnaartoe als bands hun nrs sneller spelenquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dat zal vast meespelen, maar ze kregen in het programma waar die opname van is maar 4 minuten, dus ze besloten om gewoon keihard yolo te gaan.
Mooi dat het ook gewoon eruit ziet alsof ze het vaker deden
De Top 500 Extra van vorig jaar?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zit trouwens te kijken, volgens de site van @:Pino112 zijn er 4956 nummers die er ooit in hebben gestaan. Vraag me wel af waar die discrepantie dan in zit.
Hij stond er vorig jaar net zo bij. Beproefd recept.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:12 schreef Melleyn het volgende:
[..]
De giraar truc werkt dus ook in het echte cafe
Ja we waren er al achter, maar thanksquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De Top 500 Extra van vorig jaar?
Hier scheiden onze wegen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar Livin On A Prayer is veel beter?
Maar Rock is nu aan het dartsen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
YOU GIVE ROCK A BAD NAME.
aldus mijn broer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |