Ja hoorquote:
Ooooh die..?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoor
Dan heb je zo muziek
En dan
ONE STEP BEYOND
In die eerste edities hebben sowieso wel veel onbenullige dingen gestaan.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, het is vrij kansloos he? Ik kende het ook niet echt, maar toen ik het hoorde was het voor mij meteen kanshebber.
Trendsetterquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:06 schreef Dagoduck het volgende:
Allemaal cammers die mijn met-een-gitaar-kom-je-in-beeld-taktiek hebben overgenomen.
quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan je vertellen dat keihard whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy schreeuwen de boel wel oplucht
okequote:Op zaterdag 28 december 2024 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan je vertellen dat keihard whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy schreeuwen de boel wel oplucht
Omdat het opluchtquote:
Maar dat verbaast je niets!quote:
Mwah, had deze nog wel een dagje hoger verwachtquote:
In de file op de A27?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:08 schreef Isorden het volgende:
Jan Akkerman nog wel eens live gezien hier in Gorcum
Ja, het onderste deel bestaat voornamelijk uit Nederlandstalig en random dingen die echt irrelevant waren.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In die eerste edities hebben sowieso wel veel onbenullige dingen gestaan.
QFT.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:08 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind toch die live versie van 1.5x zo snel beter
quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Thijs van Leer nog live gezien paar jaar terug
quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:08 schreef Isorden het volgende:
Jan Akkerman nog wel eens live gezien hier in Gorcum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |