Daar kom je met de trein langs, Bakkum.quote:
quote:
And it makes me feel goodquote:
Ik luister toch alles op youtube en ik heb premium dus geen reclames op mobiel.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wat doen we onszelf aan hè
In het nieuwe jaar maar weer minder radio en meer Spotify. Premium uiteraard.
What a beautiful noisequote:
Je zou ook bij haar langs kunnen gaan...quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:06 schreef Isorden het volgende:
[..]
We zien haar steeds minder.... tsjah t is wel zo....
Dat dus.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je zou ook bij haar langs kunnen gaan...
Nou echt, kut vriendinnenquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je zou ook bij haar langs kunnen gaan...
Neil Diamond zit voor mij in de categorie 'te oubollig klinked om het ietwat te boeien'.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:07 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh nee deze vind ik niks. Neil Diamond is sowieso wel wat wisselvallig voor mij.
Iemand had broekje uit?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Er was een emergency clean up in het cafe
diaMAND!quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:07 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh nee deze vind ik niks. Neil Diamond is sowieso wel wat wisselvallig voor mij.
Doe ik soms ook wel, maar soms ben ik bezig of wil ik het eerste nummer van het volgende uur niet missen of...quote:
Gelukkig lijkt hij niet zo extreem aanwezig als Jamai.quote:
En Bobby Fischer trouwens ookquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:08 schreef ShinyStar het volgende:
Funfact: Neil Diamond zat op school samen in de klas met Barbra Streisand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |