jij leest altijd schaamstreekquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Op tv kwam "Groetjes uit de Zaanstreek" voorbij.. ik las schaamstreek
Dan kan je de laatste dag wel skippenquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Stel je voor dat Bono en Chris Martin in zelfde jaar gaan.
Ik vind het wel een goed nummer, maar had in de juiste versie al niet per se in de lijst gehoeven. In deze uitvoering al helemaal niet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is al niet mijn favoriet, maar deze versie is helemaal niet ideaal.
Oja, dat is die plaats die niet bij Sint Maarten, Sint Maartensbrug, Sint Maartensvlotbrug en Sint Maartenszee ligt.quote:
De horrorquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Stel je voor dat Bono en Chris Martin in zelfde jaar gaan.
Nou ja, sommige delen van de Zaanstreek zijn wel om je te schamenquote:
One op one danquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat opeens With or Without You op 1 ofzo
RaaaaaAarwwwwquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dat moet dan toch wel One zijnquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat opeens With or Without You op 1 ofzo
Doen ze daar nog wat aan Sint Maarten?quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oja, dat is die plaats die niet bij Sint Maarten, Sint Maartensbrug, Sint Maartensvlotbrug en Sint Maartenszee ligt.
Je humor is platjesquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nee die ligt op 'teiland Tholenquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oja, dat is die plaats die niet bij Sint Maarten, Sint Maartensbrug, Sint Maartensvlotbrug en Sint Maartenszee ligt.
De zaanstreek ook, dus past op zich welquote:
Kan de radio ruim op tijd uitquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heel Nederland geërgerd het nieuwe jaar in
Sommige mensen krijgen er jeuk vanquote:
quote:
Ohja dat is er ook nogquote:
Jeuk! staat niet in de lijst.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Sommige mensen krijgen er jeuk van
Cobra’s bij je oor houden zodat je het nooit meer hoeft te horenquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heel Nederland geërgerd het nieuwe jaar in
Dat mag zo zijn, maar wie is de mol?quote:
Oh, ik dacht die enge Link pop van Majora's Maskquote:
dan hebben we drama in de top10quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:42 schreef LTVDK het volgende:
Wat zou er gebeuren als Soes & Freek de week voor de stemweek een fataal ongeval krijgen?
Dan hebben ze in ieder geval nog niet zo heeel veeeeel muziek uitgebracht gelukkig.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:42 schreef LTVDK het volgende:
Wat zou er gebeuren als Soes & Freek de week voor de stemweek een fataal ongeval krijgen?
je bent in de war met Acda & de Heerschopquote:
Volksfeest, overheid die 3 weken iedereen vrij geeft, toetertjesquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:42 schreef LTVDK het volgende:
Dan kunnen we de lijst wel boycotten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:42 schreef LTVDK het volgende:
Ben drowned genot.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh, ik dacht die enge Link pop van Majora's Mask
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |