Ja nee, dat heb ik nooit gekeken dus denk dat Jurk gewoon te slecht in mijn geheugen zat.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
je bent in de war met Acda & de Heerschop
aan de neus te zien was het Tom Marvolo Riddle en niet Peter Pettigrewquote:
Jurk is toch met de altijd vervelende Jeroen van Koningsbruggequote:Op zaterdag 28 december 2024 19:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja nee, dat heb ik nooit gekeken dus denk dat Jurk gewoon te slecht in mijn geheugen zat.
Is het tijd voor gifjes?quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:44 schreef Isorden het volgende:
Iedereen al klaar voor de 25 minuut 31 seconden GENOT volgend uur?
Broekje al uit hoorquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:44 schreef Isorden het volgende:
Iedereen al klaar voor de 25 minuut 31 seconden GENOT volgend uur?
de wasbeertjesquote:
Ooooh komt Tubular Bells eraan?quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ga komend uur de B&A shitposts lekker ontwijken
Inmiddels toch wel genoeg om de top 50 te vullenquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan hebben ze in ieder geval nog niet zo heeel veeeeel muziek uitgebracht gelukkig.
Smells Like Teen Spirit is pas bij oudjaar.quote:
Mijn droom is een website met tubular bells in 100 verschillende kleuren.quote:
Het was wel voor hem geschreven alleen wist hij niet hoe het te zingenquote:
Tinnitussedquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ooooh komt Tubular Bells eraan?
quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mensen die naar Thailand gaan vertrouw ik niet
Genot ja. Ik was in de war en dacht dat die om 08:00 vanmorgen kwam, ik zat al klaar.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ooooh komt Tubular Bells eraan?
Jeetje. Ik schrik hiervan.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Inmiddels toch wel genoeg om de top 50 te vullenhttps://nl.wikipedia.org/wiki/Discografie_van_Suzan_%26_Freek
Ja ik eigenlijk ook wel een beetjequote:
@Zorro vind hier wat van.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Genot ja. Ik was in de war en dacht dat die om 08:00 vanmorgen kwam, ik zat al klaar.
Gelukkig kwam daar wel Musica E voorbij wat ook 7 minuten geilheid is
WEL GVD NIET DE VERSIE DIE ZE HIER PREVIEWDEquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Genot ja. Ik was in de war en dacht dat die om 08:00 vanmorgen kwam, ik zat al klaar.
Gelukkig kwam daar wel Musica E voorbij wat ook 7 minuten geilheid is
Met Neil Young staan die paarden er ook al niet inquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:45 schreef SonicVolcano het volgende:
The Osmonds staan er niet eens in. Al heel lang niet, volgens mij.
Crazy Horses is toch wel echt Top 2000 materiaal.
jip wat kijk je sipquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:47 schreef LTVDK het volgende:
Toegegeven, de Engelstalige Racoon is een stuk beter te doorstaan dan de Nederlandstalige
gewoon eraf zagen en dan komen ze wel ergens anders terechtquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:47 schreef Fred_B het volgende:
Is het te dracoonisch om Zeeland gewoon af te steken van de rest van het land?
Grappig. Ik denk precies het omgekeerde. Terwijl ik helemaal niet echt van het Nederlandstalige ben normaal gesproken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:47 schreef LTVDK het volgende:
Toegegeven, de Engelstalige Racoon is een stuk beter te doorstaan dan de Nederlandstalige
Gewoon aan België gevenquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
gewoon eraf zagen en dan komen ze wel ergens anders terecht
Dat vind ik ook jaquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:47 schreef LTVDK het volgende:
Wil je die plaat gaarne niet meer benoemen, dank u.quote:
Aansluiten bij Nieuw Zeeland.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
gewoon eraf zagen en dan komen ze wel ergens anders terecht
Er stierf iets in mij toen ik dat hoordequote:
jippie ja ja jippie jippie jeequote:Op zaterdag 28 december 2024 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil je die plaat gaarne niet meer benoemen, dank u.
Hersencellen en motivatie in het leven?quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Er stierf iets in mij toen ik dat hoorde
Ken ik nietquote:
Crazy Horses (ooit op 587) stond er in 2016 voor het laatst in.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:45 schreef SonicVolcano het volgende:
The Osmonds staan er niet eens in. Al heel lang niet, volgens mij.
Crazy Horses is toch wel echt Top 2000 materiaal.
Nederland…quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:50 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Crazy Horses (ooit op 587) stond er in 2016 voor het laatst in.
Down by the Lazy River in 2005.
Stukje tikfout.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |