En dan heeft ze nog de troefkaart van de dodenbonusquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit begint ook wel erg hoog te staan.
En een “sabatical”quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:27 schreef Isorden het volgende:
Dave haalde ook z'n innerlijke Dave naar buiten...
Nu zit ie met een buitenechtelijk kind
Tijd voor iets anders dusquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tranen Gelachen en It's A Beautiful Day moeten ook nog komen. Erg onleuk.
Mazzelpik, dan mag je kennismaken met dit pareltje uit de muziekgeschiedenisquote:
Céline leeft nog ? Of volgend jaar.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En dan heeft ze nog de troefkaart van de dodenbonus
Ik ben nog niet aan het genieten, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mazzelpik, dan mag je kennismaken met dit pareltje uit de muziekgeschiedenis
Hey lijstloos is lijstloos dus niet teruglezen eyquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tranen Gelachen en It's A Beautiful Day moeten ook nog komen. Erg onleuk.
Denk dat de tour van 2007 de laatste was waar Phil op het oog nog een beetje goed functioneerde (al had hij toen ook al last van van alles en nog wat). Heel snel heel oud geworden, je zou hem minstens 10 jaar ouder schattenquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Een paar jaar terug toen ik wat live optredens opzocht vond ik Phil al uitermate zwak ogen. Zou me verbazen als die het nog heel lang redt.
Ik bekijk enkel de lijst van vorig jaarquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hey lijstloos is lijstloos dus niet teruglezen ey
Ook een scheut op het broekje?quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:27 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar het is gewoon broekje uit lekker
Artiestennaam of echte naam?quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:29 schreef ShinyStar het volgende:
Een ex-collega van mij heet Celine de Jong. Sprak dat een beetje snel uit...
Dan kun je niet weten dat die 2 nog niet geweest zijn tenzij je sinds kerstavond wakker bentquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bekijk enkel de lijst van vorig jaar
Echte naam in beide gevallen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Artiestennaam of echte naam?
Sorry.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:30 schreef Gunner het volgende:
De woordgrappen worden wel wat geforceerd
Ik zei dit trouwens als hetzelfde flauwe grapje dat we altijd maken, maar het nummer was wel altijd al bedoeld voor Meat Loaf lees ik nu. Ook geschreven door Steinman. Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Origineel van Meat Loaf & Marion Raven!
Oh ja, ik lees wel terug wat er in de nacht is geweest.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan kun je niet weten dat die 2 nog niet geweest zijn tenzij je sinds kerstavond wakker bent
Zo klinkt het ook wel jaquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zei dit trouwens als hetzelfde flauwe grapje dat we altijd maken, maar het nummer was wel altijd al bedoeld voor Meat Loaf lees ik nu. Ook geschreven door Steinman. Weer wat geleerd.
Ik besloot dat ook maar over te slaan, anders zit ik telkens te balen van de nummers die ik tijdens het maffen gemist heb. Scheelt me weer extra ergernis.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ja, ik lees wel terug wat er in de nacht is geweest.
Ja inderdaad, die theatrale stijl had ik uit duizenden moeten herkennen. Hoewel hij Celine Dion ook niet misstaat.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zo klinkt het ook wel ja
Had het waarschijnlijk wel beter en bombastischer geklonkenquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zei dit trouwens als hetzelfde flauwe grapje dat we altijd maken, maar het nummer was wel altijd al bedoeld voor Meat Loaf lees ik nu. Ook geschreven door Steinman. Weer wat geleerd.
Mwah, live komt dat er wel beter uitquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had het waarschijnlijk wel beter en bombastischer geklonken
Oh nee, maar ik ga volgend jaar maar wel eens mat weer slapen. Het is het niet waard om zoveel mogelijk niet te missen als je daardoor minder geniet van wat je wel hoort. Als ik het fysiek eigenlijk niet aan kan..quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik besloot dat ook maar over te slaan, anders zit ik telkens te balen van de nummers die ik tijdens het maffen gemist heb. Scheelt me weer extra ergernis.
Jij bent de Foo Fighters kenner hierrquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:33 schreef Dagoduck het volgende:
Is dit dan de versie van Skin & Bones?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |