Ik las Spread Your Legs.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:10 schreef SonicVolcano het volgende:
Al vind ik You & I en Spread Your Wings zijn mooiste nummers.
Juist voor Queen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:11 schreef Dagoduck het volgende:
Zelfs voor Queen is vijf nummers wel zat.
Ieder zijn favo kipspecialiteiten hoorquote:
Ik kan er een paar noemen maar dat zou misschien enige oproer opleveren, dus ik vind het wel goed zoquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
genoeg koolhydraten naar binnen zou je zeggen
Heeft zijn vrouw vaak gedaan.quote:
Mijn favoriete Queens zul je niet snel in de lijst vindenquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Juist voor Queen.
Doe maar BoRhap, Who Wants To Live Forever, '39, Don't Stop Me Now, en... ik moet al oprecht nadenken over een vijfde die ik nog wel tof vind. Under Pressure dan maar.
pleonasmequote:
725.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:14 schreef MTheBassman het volgende:
Allejezus en dit heeft zelfs nog hoger gestaan
Show must go onquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Juist voor Queen.
Doe maar BoRhap, Who Wants To Live Forever, '39, Don't Stop Me Now, en... ik moet al oprecht nadenken over een vijfde die ik nog wel tof vind. Under Pressure dan maar.
Ja maar vanaf dan nog 7 stuksquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:15 schreef Fred_B het volgende:
Tussen nu en dinsdag 14 uur maar 1 Coldplay trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |